qvestus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg trenger litt hjelp angående ftp i dos. Hvordan får jeg åpnet en mappe som feks. heter "Min Musikk"? Hvordan kommer jeg tilbake til forige mappe? Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 mulig dette kan hjelpe deg http://www.windows.no/d_ftp.php Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Takk! Men hvordan kommer jeg inn på en mappe som har mellomrom i mappenavnet? Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Takk! Men hvordan kommer jeg inn på en mappe som har mellomrom i mappenavnet? Prøv cd Min Mappe Lenke til kommentar
SamVimes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kan bruke " tegnet. F.eks: cd "min mappe" Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Du kan bruke " tegnet. F.eks: cd "min mappe" Det funka! Takk for hjelpen! Men en ting til, hvis det er mange filer i en mappe så går det ikke an å se alle filene hvis jeg skriver "dir", finnes det en annen kommando så jeg får sett alle? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Men en ting til, hvis det er mange filer i en mappe så går det ikke an å se alle filene hvis jeg skriver "dir", finnes det en annen kommando så jeg får sett alle? dir /w Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Fungerer ikke her... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Prøv "dir /p" Eventuelt "dir /w /p" (Ikke ta med "-ene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå