War Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kan du liste opp all hardwaren? Er det ett skjermkort? Slår den seg av i PSU-stresstest i OccT? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Datamaskin: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ 2.40 GHz, 2gb ram Skjermkort: nvidia geforce 9800 GT 512mb har kjørt stresstest på ALT.. å maskinen holder seg bra under testene. Endret 28. september 2009 av redsword Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gå på "min datamaskin"] så "Vis Systeminfo" så velger du fanen "avansert" Velg så "Oppstart og gjenopretning" hvis du ser der er det en hake på "Start på nytt Automatisk" fjern haken og så OK... Prøv og spill og se om du får blåskjerm... Google feilmeldingen etterpå Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Skal prøve på det nå takk for rådet. EDIT!: Da har jeg testet det der... det funka ikke. Men jeg var på bios en liten tur.. å skreiv ned litt info. Grader: CPU - 46*c MB (MotherBoard) - 40*c Volt: 3,3V Voltage 1,232V 5V Voltage 3,376V 12V Voltage 12,096V Jeg vet ikke hva som er feil. men etter alt dette, så ser det ut som om alt skal være bra! Endret 28. september 2009 av redsword Lenke til kommentar
redsword Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 DOBBELPOST! Har nå formatert maskinen min.. å la windows på en annen disk.. men UANSETT så slår maskinen seg av under spilling!!! hva er feil?! PS: ja unnskyld moderatorer... jeg MÅ dobbelposte, siden ingen svarer. Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har du nyeste drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) siden jeg formaterte.. så ja å jeg tror jeg har funnet feilen... Framework er visst litt bra for maskinen! Endret 1. oktober 2009 av redsword Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå