redsword Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Topic sier det meste. Når jeg skal starte et spill, så slår maskinen seg av! jeg har ikke gjort noen endringer på noen måneder.. å alt fungerte for sånn ca 2 måneder siden. Hva kan være problemet? jeg får jo ikke spilt Anarchy Online en gang! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Får du bsod? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 bsod? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, blåskjerm med feilmelding. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 nei det gjør jeg ikke.. maskinen slår seg bare fysisk av, uten noen som helst forklaring på hvorfor den ikke gidder mer Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den gjør vel det om det blir for varmt. Har du sjekket viftene? Eventuelt bruk speedfan for å se hvor varmt det er. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 hmm... jeg har kjørt noen stresstester.. å de sier bare at maskinen fungerer som den skal.. den slår seg av BARE når jeg skal spille :S Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hm, snodig. Prøvd flere spill, får du isåfall samme problem på alle? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 har prøvd alle jeg har.. å ja.. samme skjer Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Høres ut som varmeproblem, ja. Opplevde det samme med min pc. Brukte støvsuger på skjermkortet og i kabinettet. Passet på at det er nok luft og sirkulasjon inni og utenfor kabinettet. Da fungerte det igjen. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 jamen når jeg stresskjører maskinen min, uten at den slår seg av... da blir den jo STYGG varm osv... så hvorfor skal IKKE spill fungere? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kan du ikke bare undersøke om det er mye støv inni maskinen, skader ikke, og tar jo ikke så lang tid. Og har du prøvd speedfan for å se hvor varmt det er? Lenke til kommentar
gorgy porgy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hadde et lignende problem.. Fikk startet opp spill, men etter 10- 20 sekunder slo maskinen seg helt av. Dette skjedde med alle spill. Trodde først det var varme som var problemet, men det viste seg at strømforsyningen var defekt. Maskinen ble sendt inn til Komplett.no som tok seg av resten. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 jeg fikk en ny PSU fra komplett for ikke så lenge siden. 580w's PSU. Maskinen blir ikke varm heller.. alt ser ut til å være OK!.. jeg blir nesten stressa her. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg fikk en ny PSU fra komplett for ikke så lenge siden. 580w's PSU.Maskinen blir ikke varm heller.. alt ser ut til å være OK!.. jeg blir nesten stressa her.from the beginning Kan jo være det som er galt Den NYE PSU'en har tatt kveld før du fikk den, såkalt "mandagsprodukt", for hvis du ikke opplevde dette problemet før så kan det være den nye PSU som er ødelagt Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Last ned OCCT PSU strestest. HER OCCT Velg psu og kjør på, da vil den trekke sy mye watt den klarer fra alle komponenter. Dør ikke psu da er det ikke det som er feil. Endret 15. september 2009 av War Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 har kjørt det programmet LENGE nå.. å ingen ting skjer med maskinen min Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva med rammen? Nok volt? på NB også? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 kjører med 2x 1gb Corsair Dominator. Har testet med nye rambrikker også, men akkurat det samme skjer. så nå føler jeg at alt håp er ute. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 sorry for dobbelpost.. men jeg MÅ gjøre det. Har testet med flere spill nå.. Tom Clancys hawx og NFS Undercover kan jeg spille i DAGESvis uten at maskinen slår seg av.. men når jeg skal spille FPS spill.. så slår den seg som mest av! anybody who can help me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå