rymdgris Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Noen som veit om det finnes noe tilbehørsprodukt som kan vise N82 sin GPS på større skjerm i bilen? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 envær skjerm som du kan koble til med enten den medfølgende kabelen til N82 eller minijack til minijack f.eks. regner med bruk av prisguiden kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
rymdgris Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Mener du f.eks å kjøpe noe slikt for så å koble den til N82'en? Er litt lost... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 kan ikke se at den skjermen(gpsen) har tilkoblingen som jeg henviste til. jeg tenkte på den kabelen som originalt følger med N82(gjorde iallefall det med min N82) som ser slik ut så en skjerm som har en slik tilkobling tenkte jeg. Lenke til kommentar
rymdgris Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Ok, trodde du mente USB kabelen. Finner ikke noen minijack (N82) --> RCA (skjerm) sånn i farta på prisguiden dessverre Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De fleste billige DVD-løsningene til NextBase har kompositt inn. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå