Jone_loverboy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 I dette forumet så er det fullt av med usikre folk. Dei sendar meldingar som: Er dette en bra pc, Ati vs Nvidia og Intel vs AMD. Svara som kjem inn på postane er av monge ymse slag alt etter kven som sendar inn. Ofte så veit jo postarane kva dei vil sjølv. Gå for det du vil sjølv.Ofte så får du jo fleire svar en spørsmål. Det som i alle fall er sikkert er at produsentar av produkter vil lage eit så bra produkt som dei klarar. Dei vil ikkje laga eit dårleg produkt til forbrukarane. Og det med Nvidia vs Ati. Det er hipp som happ. Dei er ca. like gode begge to. Det som ofte hendar og spesielt med hovedkort og nforce2 er at folk sendar inn eit spørsmål: Skal eg velja Abit? Dei får som svar for eksempel: Velg Asus, det har eg og har ikkje hatt problemer med det. Det blir ofte i sånne postar at folk enten er mot eller for Asus. Det med folk som skrytar litt om ytelse det kan ein jo aldri finna ut. For eksempel: Geforce fx 5800 suger hvis det ikkje klarar Unreal 2 i 1600x1200 med alt på fult. Mitt Radeon 9700 klarar alt på fult med FSAA og 8xanisotropic filtering. Det går aldri under 50 fps. Dette kan jo ein ikkje finna ut. Det eg vil seia med denne posten er at gå etter det du trur/vil/føler sjølv. Du kan aldri finna ut om det er sant det dei seiar. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Eh, nei. Men poenget med dette forumet er jo at man utveksler erfaringer og spør om det man lurer på... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. ja helt enig Lenke til kommentar
Jone_loverboy Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Eh, nei. Men poenget med dette forumet er jo at man utveksler erfaringer og spør om det man lurer på... Ja, men ikkje 1000 gonger. Det er sikkert 100 poster som har same spørsmålet, bare omformulert på anleis måte. Lenke til kommentar
Jone_loverboy Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. Bokmål er for pingler som ikkje ynskjer å visa personlegheit. Viss du snakka nynorsk verkar du meir inteligent og meir kjekkare. Viss nokon har høyrd kåseriet til Are Kalvø om nynorsk. Det er mykje sant idet han seiar. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. Satser du på ny pers i lavmål? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. PS: Ned med nynorsken! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. ja helt enig NYDELIG SAGT .exe Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 har ingenting imot nynorsk men ettersom vi begynnte med det i 9. klasse på ungdomskolen så er det litt for dumt hadde vi begynnt med det i 1. klasse hadde det sikkert vært fint det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jone_loverboy: Så du mener altså at det ikke er noen vits å spørre om noe her på forumet fordi det kan hende du får gale svar? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. Bokmål er for pingler som ikkje ynskjer å visa personlegheit. Viss du snakka nynorsk verkar du meir inteligent og meir kjekkare. Viss nokon har høyrd kåseriet til Are Kalvø om nynorsk. Det er mykje sant idet han seiar. Jeg klarer ikke å la være å si dette; Man snakker ikke nynorsk, det er et skriftspråk Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. Bokmål er for pingler som ikkje ynskjer å visa personlegheit. Viss du snakka nynorsk verkar du meir inteligent og meir kjekkare. Viss nokon har høyrd kåseriet til Are Kalvø om nynorsk. Det er mykje sant idet han seiar. Jeg klarer ikke å la være å si dette; Man snakker ikke nynorsk, det er et skriftspråk Er jo mange som snakker nynorsk da. Bokmål derimot er det særdeles få (ingen) som snakker. Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Vær så vennlig & gjør følgende, takk: Hold dere til tema! Dette er IKKE en målføre-debatt! Ikke post svar som bare inneholder en smiley eller tre. Sånt tilfører ikke noe til diskusjonen. Har du ikke noe å si, så vær stille. -moderator yummy- "moderator yummy -modus" tatt fram etter ønske. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jone_loverboy. Jeg har et forslag. Sett opp et forum der du kan snakke om afrikanske lus sammen med dine likesinnede. Ikke plag oss med det søppelet ditt. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Fyr inkje y snykky ym dy grautnyty sym snykky skiitmaal. ja helt enig Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 gå etter din egen nese! det gjorde jeg og det gikk som det gikk.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 gå etter din egen nese!det gjorde jeg og det gikk som det gikk.... ...og gikk dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå