madafaka Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvem gleder seg til neste Ski/brett sesong? Det gjør jeg! Håper det blir en bra sesong med mye snø. xD Endret 16. september 2009 av madafaka Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 prøver du faktisk å komme fram til et tall? Lenke til kommentar
madafaka Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 prøver du faktisk å komme fram til et tall? Nei, skulle egentlig være "hvem gleder seg" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jah! Må bare få tak i nye bindinger og kanskje sko. Sliter litt med økonomien for tia Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 jeg gleder meg Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gleder meg noe sykt! Snowboard♥ Lenke til kommentar
N-pimpd Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jupp, klør i beina når jeg er på fjellet og det ikke er snø(voss). Så gleder meg greit til sesongen, lurer på om det blir nytt brett denne gangen. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gleder meg som bare det, klarer ikkje å vente, og håper at det blir ein bra sesong med mykje snø. Skal kjøpe sesongpass, og kommer il å kjøre til eg ikkje orker mer.... Lenke til kommentar
ElisabethHR Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gleder meg Er ikke så god på snowboard, men jaggu er det gøy!! Skulle gjerne hatt nye bindinger da.. Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gleder meg:-) Får prøve å komme meg mer på skikkelige fjell til vinteren med masse løs snø. Da er jeg i himmelen:D Hvordan liker dere det da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har aldri kjørt på veldig store partier med løssnø, men foretrekker mye heller løssnø en f.eks park Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg gleder meg!! Det blir deilig med snø under beina igjen Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg gleder meg:-) Får prøve å komme meg mer på skikkelige fjell til vinteren med masse løs snø. Da er jeg i himmelen:D Hvordan liker dere det da? Best med mest muleg sn;, masse offpist, h[per at det blir mykje sn; i vinter. PS. Kva er gale med de tre siste bokstavene i alfabetet_ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det blir sykt nice når skiene kommer på beina igjen. Du har engelsk tastatur, så du må skifte over til norsk. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 det beste er godt preparerte løyper med 5-10cm løssnø oppå. helst med noen minus grader. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Tidlig snø i år, har allerede vært på Kirketaket med bikkjene, for en uke siden. Men ble en fem hundre meter å bære skiene fra parkeringsplassen da. Der oppe var det godt over en halvmeter nyfalt. http://kirketaket.com/ Gleder meg skikkelig til sesongen begynner skikkelig. Håper det blir mye snø. Endret 16. oktober 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Håper at det kommer mykje snø til Førde. Global oppvarming er det verste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå