Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistenker hun at jeg er lesbisk?

Gjest guestgjess

Anbefalte innlegg

Gjest guestgjess

Hei,går i 10 klasse og det er en jente på skolen som jeg har lagt merke til har sett litt på meg. Det er ikke så lange blikk som det var før, det er mer korte blikk. Det tror jeg kanskje er pga at hun ikke vil avsløre seg selv da hun ser at jeg har sett tilbake på ho.

Hun er bifil det vet jeg. Vi snakker sammen hverdag da vi går på samme skole. Jeg har fått føleser for ho, tenker på ho, ser etter ho på skolen, føler at hun er perfket. osv.

Ganske sikker på at jeg er lesbisk. Lurer litt på om ho kanskje mistenker det. Dere har sikkert hørt at de som er bifile /lesbiske kan se om andre er det . Jeg er ikke feminim og går aldri i rosa og trange klær, hun gjør det ikke hun heller så jeg regna med at hun var bifil eller lesbisk( noe som stemmer), nå lurer jeg på om hun kanskje har tenkt det samme om meg, da hun har sett litt på meg. Studert meg på en måte :hmm:

En vennine av meg er bifil, hun hadde ikke tenkt på meg som lesbisk, men når jeg sa at jeg trodde at jeg var det så sa hun at det godt kunne henne og at jeg ikke var så gutte gæren.

Det er ikke enkelt, men spørsmålet er tror dere hun kanskje har tenkt at jeg kan være lesbisk? Pga at hun ser på meg? Hun holdt blikket lenger før, nå er hun på en måte litt mer trygg på meg, men hun vil gjerne snakke med meg, blikka er litt kortere da hun har merket at jeg ser tilbake.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...