kt22 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Okei, jeg har da montert alt sammen, hovedkort, cpu, gpu, psu, cd-rom, hdd osv. hvertfall det meste. Som dere sikkert har lagt merke til så har jeg ikke nevnt ram, men den har jeg ikke fått koblet til enda, ettersom jeg fikk feil ram (DDR2) (trenger DDR3). Derfor måtte jeg ringe idag for å spørre etter ny ram, det fikset de så rammen er på vei. Jeg tenkte da at jeg kunne starte maskinen bare for å sjekka om alt funka, heldigvis kjørte alt, både av vifter osv. meeen så kommer problemet mitt! Når jeg kobler en skjerm til maskinen via VGA så vil INGENTING vise på skjermen. Er det pga. at jeg mangler ram? eller at jeg har koblet til feil? Har da hørt at jeg skal kunne starte maskinen, og i det minste få se noe på skjermen selvom jeg mangler ram :S.. litt confused her. Takker for alle seriøse svar =D Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Så vidt jeg vet så får du ikke bilde uten ram i maskinen. Alt må være på plass. Endret 14. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
kt22 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Så vidt jeg vet så får du ikke bilde uten ram i maskinen. Alt må være på plass. Ok, takk for svar =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå