PyrionZ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har skaffa meg et dekk fra en hjul-laster, og lurer på om jeg kan bytte ut knebøyen med dekkvelt istede? Eller brude jeg fortsette med bøy? Markus Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Markløft, ja, ganske like øvelse selv om lock-outen er annerledes, knebøy, ikke helt med midnre du bruker typen teknikk hvor du involverer bøy av knærne langt mer enn hva de fleste bruker (kurrant teknikk det, fin for å spare ryggen). Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Prøve å kjøre med knebøy teknikk for å spare ryggen i starten. For det dekket er faen meg tungt! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg husker ikke helt hvordan teknikk hvor du brukte mer ben på dekkvelt var, men om du har eller kan få lånt boka "ultimate back fitness and health" - stuart mcgill så står den beskrevet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå