Gå til innhold

Dumme poster.

Anbefalte innlegg

I dette forumet så er det fullt av med usikre folk. Dei sendar meldingar som:

Er dette en bra pc, Ati vs Nvidia og Intel vs AMD.

Svara som kjem inn på postane er av monge ymse slag alt etter kven som sendar inn. Ofte så veit jo postarane kva dei vil sjølv. Gå for det du vil sjølv.Ofte så får du jo fleire svar en spørsmål. Det som i alle fall er sikkert er at produsentar av produkter vil lage eit så bra produkt som dei klarar. Dei vil ikkje laga eit dårleg produkt til forbrukarane. Og det med Nvidia vs Ati. Det er hipp som happ. Dei er ca. like gode begge to.

Det som ofte hendar og spesielt med hovedkort og nforce2 er at folk sendar inn eit spørsmål: Skal eg velja Abit? Dei får som svar for eksempel:

Velg Asus, det har eg og har ikkje hatt problemer med det. Det blir ofte i sånne postar at folk enten er mot eller for Asus.

Det med folk som skrytar litt om ytelse det kan ein jo aldri finna ut. For eksempel: Geforce fx 5800 suger hvis det ikkje klarar Unreal 2

i 1600x1200 med alt på fult. Mitt Radeon 9700 klarar alt på fult med FSAA og 8xanisotropic filtering. Det går aldri under 50 fps. Dette kan

jo ein ikkje finna ut.

Det eg vil seia med denne posten er at gå etter det du trur/vil/føler sjølv. Du kan aldri finna ut om det er sant det dei seiar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...