Gå til innhold

Viasat Fotball - Diskusjon rundt visning av Champions League


Sveern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte litt på ViasatOnDemand...

 

Når man bruker dette kommer man jo tilslutt inn på cdon.com sine streamsider. Hvia man heller går direkte inn på kampen fra cdon.com, får Viasat like mye betalt for kampen da? Kommer til å bruke de neste gang hvertfall, for ViasatOnDemand sidene suger jo bigtime!

Lenke til kommentar

Undertegnede skal egentlig ikke klage, har hverken et Viasat-, Canal Digital- eller et RiksTV-abonnement. Men nå som RiksTV har åpnet RiksPakken for kunder som ikke abonnerer på RiksPakken uten forpliktelser, så jeg frem til å se Inter - Barcelona i kveld. I stedet får man servert Liverpool - Debrecen. Som nøytral seer, er førstnevnte oppgjør langt mer interessant.

 

Ap har flagget ut med at partimedlemmer kan når som helst bli flyttet på i de ulike stillingene, og håper Giske blir erstattet med en som er villig til å gjøre noe med TV-styret her til lands. Undertegnede forventer dog i grunn ingen endringer fra et løftebrytende rødgrønn regjering. At NRK velger å selge VM-rettighetene til Viasat er intet annet enn nitrist. Hvordan en bevigenhet som fotball-VM skal vike for en begredelig arrangement som Eurovision er for meg helt ubegripelig.

Lenke til kommentar
Woho! Jeg fant ut at jeg av en eller annen grunn har Viasat Fotball. Hvor lenge vet jeg ikke. For de av dere som har Get-boks, sjekk kanalplass 119 ;)

Gratis for Get-brukere til slutten av oktober. ;)

 

Fy faen så bra. Inter-Barcelona slår Liverpool-Debreceni anyday.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...