Gå til innhold

Viasat Fotball - Diskusjon rundt visning av Champions League


Sveern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Viasat

 

Abonnerer du på Sportspakken fra Viasat finner du Viasat Fotball på kanalplass 8 eller 17. Kanalen blir tilgjengelig uten prisøkning.

Er du Viasat-kunde uten Sportspakken kan du bestille Sportspakken og få umiddelbar tilgang til Viasat Fotball ved å ringe 815 22055.

Er du ikke kunde hos Viasat kan du ringe 815 22055 og få et spesialtilbud med Viasats grunnpakke Folkepakken sammen med Sportspakken til 199,- per måned, mottaker til kroner 1,- og installasjon inkludert.

 

Get

 

Har du Get Viasat Premium-abonnement finner du Viasat Fotball på kanalplass 119. Kanalen blir tilgjengelig uten prisøkning.

Er du digital-TV-kunde hos Get og ønsker å bestille Get Viasat Premium, der Viasat Fotball ligger, ringer du 02123 for å abonnere på Viasat Get Premium til 189,- per måned.

Er du ikke digital-TV-kunde hos Get ringer du 02123 for bestilling av digital-TV-mottaker.

PS! Alle Gets digital-TV-kunder har tilgang til Viasat Fotball i en kampanjeperiode ut oktober. For mer informasjon om Gets TV-tilbud, se get.no eller kontakt Gets kundeservice på 02123.

 

Canal Digital

Parabol-kunder hos Canal Digital vil ikke ha anledning til å abonnere på Viasats sportspakke.

Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.

For mer informasjon om Canal Digitals TV-tilbud, se canaldigital.no eller kontakt Canal Digitals kundesenter på 06090.

 

Altibox

 

Alle TV-kunder hos Altibox vil ha Viasat Fotball tilgjengelig ut oktober. Fra 1.november vil Viasat Fotball være å finne på kanalplass 18 i pakkene Viasat Underholdning, Viasat Sport og Viasat Film & Sport.

For mer informasjon om Altibox, se altibox.no.

 

Homebase

 

Alle Homebase-kunder kan bestille abonnement på Viasats sportskanaler til kroner 99,- per måned. Sportspakken bestilles enkelt via fjernkontrollen.

For mer informasjon om Homebase, se homebase.no eller kontakt kundeservice på 815 69 223.

 

NextGenTel

 

NextGenTel-kunde gir alle kunder mulighet til å se Viasat Fotball fritt ut oktober. For mer informasjon om NextGenTels TV-tilbud, se nextgentel.no eller kontakt kundesenteret på 07979.

 

Puber og hoteller

Viasat Fotball plasseres sammen med Viasats øvrige sportskanaler. Alle puber og hoteller som har visningsavtale med Viasat vil ha tilgang til Viasat Fotball uten prisøkning. For mer informasjon, kontakt Viasat Nettservice på 815 73 645.

 

Viasat OnDemand

Mangler du Viasat Fotball i ditt kanaltilbud kan du enkelt og greit se kampene fra UEFA Champions League via PC på www.viasatondemand.no til kroner 79,- per kamp.

 

Andre tv-distributører

Viasat Fotball er i tillegg tilgjengelig i en rekke mindre digitale kabel- og SMA-nett. Er du usikker på om du har tilgang til Viasat Fotball, kontakt din lokale TV-distributør.

 

du har SportN nå, så får du Viasat fotball isteden for SportN?

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Huff. Utrolig synd at Viasat skal begynne å fikle med hvor CL-kampene skal gå igjen. Lei dette maset fra de idiotene. Håper kun et fåtall skaffer Viasat Fotball slik at de legger dette jævla latterlige konseptet på is og holder seg til å vise hovedkampene (tirsdag og onsdag) på Viasat 4.

 

 

Edit: Går Besiktas - Manchester United på SportN? Står det på se.no

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Tirsdag 15. september:

 

Besiktas-Man. United. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD.

FC Zürich-Real Madrid. Direkte på Viasat Sport.

Juventus-Bordeaux. Direkte på Viasat Motor.

Chelsea-FC Porto. Direkte på Viasat Xtra 1.

Atlético Madrid-Apoel. Direkte på Viasat Xtra 2.

Maccabi Haifa-Bayern München. Direkte på Viasat Xtra 3.

Wolfsburg-CSKA Moskva. Direkte på Viasat Xtra 4.

Marseille-AC Milan. Direkte på Viasat Xtra 6.

 

Onsdag 16. september:

 

Liverpool-Debrecen. Direkte på Viasat 4.

Inter-Barcelona. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD.

Standard Liege-Arsenal. Direkte på Viasat Sport.

Stuttgart-Rangers. Direkte på Viasat Xtra 1.

Sevilla-AFC Unirea Urziceni. Direkte på Viasat Xtra 2.

Olympiakos-AZ Alkmaar. Direkte på Viasat Xtra 3.

Dinamo Kiev-FC Rubin Kazan. Direkte på Viasat Xtra 4.

Lyon-Fiorentina. Direkte på Viasat Xtra 5.

Lenke til kommentar
Jeg har Rikstv. Der har jeg Viasat og SportN. Sjekka det i dag tidlig før jeg gikk på skolen og der SportN var før, er det nå ikke sending før 19:30 elns. Og da er det CL.

 

Hos meg står det bare at SportN er avviklet, og ikke noe mer. Kommer ikke opp noe i kommende programmer heller. Men det gjennstår vel bare å se om det dukker opp noe der i kveld. Jeg tviler. Jeg har vanlig rikspakke da.

Lenke til kommentar
Jeg har Rikstv. Der har jeg Viasat og SportN. Sjekka det i dag tidlig før jeg gikk på skolen og der SportN var før, er det nå ikke sending før 19:30 elns. Og da er det CL.

 

Hos meg står det bare at SportN er avviklet, og ikke noe mer. Kommer ikke opp noe i kommende programmer heller. Men det gjennstår vel bare å se om det dukker opp noe der i kveld. Jeg tviler. Jeg har vanlig rikspakke da.

Vanlig rikspakke jeg også. Er helt idiotisk prosjekt av Viasat.

 

199kroner for sportspakken. Da ble det ikke noe Besiktas - Manchester United i kveld da. Takk skal dere faen meg ha Viasat!

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Er den nye kanalen også proppet med reklame?

Nei, Viasat er jo reklamefri. Alle vet da det. :whistle:

 

 

Spar meg. Det er et helt greit spm. All den tid Viasat Fotball ikke er en gratiskanal på linje med Viasat4 og TV3 så kunne det vært ørlitegrann sannsynlig at den var reklamefri.

Tviler på det. Så lenge den heter Viasat, kommer den nok til å inneholde omtrent like mye reklame.

 

 

Men hele konseptet er idiotisk. "Underholdning på dine vilkår". Skulle nesten tro de var ironiske der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...