Sir Game Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ser for meg "Russland vs Kroatia" feks. Ville blitt kaos når man gikk gjennom lagene. Spesiellt Roar Stokke, med trønder-engelsken sin, ville slitt voldsomt. Å davidsen, supereksperten deres. "Deh handler om å score mest Roar..." Diniyar Bilyaletdinov ville fort blitt. eehhh, han der med nummer ...ått... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Må ikke glemme de Afrikanske lagene, Oppbappaluba vil stort sett hele gjengen bli hetende. Nei jeg grøsser over tanken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når rett skal være rett. Det er ikke bare denne ene kanalen som koster 199 men en kanalpakke. Ihvertfall for oss parabolkunder. Ellers må jeg si at dette er ganske typisk Viasat. Kjøpe MUTV av canal digital for så å sende noe av det av og til. Så deler man CL på flere kanaler. Skal ikke forundre meg om VM kommer på helt egne kanaler til blodpris. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Håper Canal digital og Canal+ kjøper rettighetene til Champions League ved neste korsvei. Dette er rett og slett latterlig. Med det elendige tilbudet de har så kan de ikke kreve for penger for den lidelsen det er å høre på Stokke og Davidsen m.fl. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En annen ting når det gjelder detta med å evt. skaffe seg viasat, som det står på United.no: Viasats grunnpakke Folkepakken sammen med Sportspakken til 199,- per måned, mottaker til kroner 1,- og installasjon inkludert. men etter å ha lest på viasat så koster det jo ganske så mye mer enn kun dette den dagen evt. regningen skulle dukke opp i postkassa, di har f.eks ikke tatt med kort avgift/Leie. frakt, å ETABLERING!!! fy faen det koster jo nesten 1500 KR bare for å starte opp denna dritten. hadde jeg sluppet unna med 199.- + 1.- fra første mnd. skulle dæven døtte pælma dritten opp veggen selv. har CD entertain, men det hjelper jo så forbanna lite når di....... ja jeg veit ikke hva jeg skal kalle dem...... ikke lar oss få tilgang. OMFG Jeg må inrømme at blodsukkeret stiger ganske så høyt her nå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg må inrømme at blodsukkeret stiger ganske så høyt her nå. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Gjør de noe riktig? Hvordan kunne de f.eks. finne på å bruke Fjørtoft som programleder? Her snakker vi om en programleder som kun unntaksvis klarer å formulere enkle setninger uten å gjøre flere feil i samme setning. For ikke å snakke om den mangelen på innsikt han viser når han stiller spørsmål til "ekspertene" i studio. Mannen har ingenting å gjøre i en slik rolle. Jeg tror ikke jeg har sett én eneste CL-sending uten at han driter seg ut på et eller annet tidspunkt iløpet av sendingen. Endret 14. september 2009 av Geir M Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dette gjelder Parabol. Synes ikke dette er så krise som alle skal ha det til jeg. Kanskje fordi jeg har Viasat og Canal digital. Skal man ha Entertain så koster det 439,- mnd for 55 kanaler Skal man ha alle pakkene hos Viasat så koster det 249,- mnd for 50 kanaler. Canal Digital er bedre på fotball, Viasatt er bedre på serier. Filmer er det ca likt synes jeg. Musikk og barn er så og si likt det også. Mens Canal Digital er best på natur og vitenskap. Det beste hadde vært om all fotball gikk på ett av abonomangene. Men ingen av de er nok villig til å gi fra seg noe som trekker inn så mange som fotball. Og siden Viasat 4 er på Canal Digital nå så har de jo mistet grunnen til å ha viasat for fotball. De vil jo ha egen kanal som bare er for viasat som Canal + sport er for Canal Digital. Personlig synes jeg att Tv2 er værst som har Tv2 sport kanalene. Det er snakk om å betale mye penger for å se dårlig norsk fotball og ikke noe annet. Og det kommer ikke med i noen av pakkene til Viasat eller Canal Digital. Og hvorfor har ikke andre enn Riks TV TV2 HD? Studioet til Viasat er latterlig. og det er masse reklame. Canal digital hadde vært utrolig mye bedre å hatt for CL. Komentatorene synes jeg er ganske dårlge på begge men litt bedre på Canal Digital. Jeg har også HD motageren til Canal Digital (uten opptaks muligheter), og det er bare noe drit. Bilde henger ofte og det er utrolig plagsomt. Har ikke det på Viasat så veit ikke om den er noe bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Viasat Sport HD fungerer bra. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi som kabeltv kunder hos canal digital får altså ikke muligheten til å se Viasat fotball?? Jeg bestilte viasat total pakka for litt over en måned siden kun pga fotballen der. så gjør dem dette? Jaja det var noen velbrukte kroner..... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Viasat suger... Noen gruppe på face mot Viasat eller? :/ Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Dette var akuratt slik jeg forventet, jeg sitter bare og venter på "viasat Champions league: 300 i mnd og Viasat Premier League: 300 kr i mnd" og for å overdrive: Viasat Manchester United: 300 mnd, her skal alle hjemmekampene til MUFC vises, men ikke bortekampene, de skal vises på kanalen til det andre laget, så blir det vel en kanal til alle lagene i premier league. Så kommer de vel med "kanal studio" her skal det vises studio i pause, kanskje like greit at de hadde fått seg en egen kanal så vi slapp å se det stygge studioet til viasat igjen, men noen vil vel se det også.. Så, hva skulle det neste bli? "Viasat landskamper; kvalikk (399kr mnd), VM (400kr mnd), EM (400 kr mnd). Så merker de at vi liker å se film, så lanserer det vel: Viasat: BRAD PITT Viasat: Arnold schwarzenegger Viasat: Vin Diesel Og resten av skuespillerene i verden, kanskje 100 kroner hver, dette er vel planen til viasat ser det ut som? Jeg ser føre meg om 100 år: Viasat reklame! Viasat: alle banda i verden. slik at vi må feks betale 300 kroner for å kunne se metallica, acdc og guns n roses videoer på tven. Hva med Viasat: VALGKAMP! Endret 14. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Viasat suger... Noen gruppe på face mot Viasat eller? :/ Hvis det blir opprettet en slik gruppe vurderer jeg faktisk å skaffe meg facebook account. Viasat er tull. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi som kabeltv kunder hos canal digital får altså ikke muligheten til å se Viasat fotball?? Jeg bestilte viasat total pakka for litt over en måned siden kun pga fotballen der. så gjør dem dette? Jaja det var noen velbrukte kroner..... Viasat total har viasat fotball i pakka si Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En annen ting når det gjelder detta med å evt. skaffe seg viasat, som det står på United.no: Viasats grunnpakke Folkepakken sammen med Sportspakken til 199,- per måned, mottaker til kroner 1,- og installasjon inkludert.men etter å ha lest på viasat så koster det jo ganske så mye mer enn kun dette den dagen evt. regningen skulle dukke opp i postkassa, di har f.eks ikke tatt med kort avgift/Leie. frakt, å ETABLERING!!! fy faen det koster jo nesten 1500 KR bare for å starte opp denna dritten. hadde jeg sluppet unna med 199.- + 1.- fra første mnd. skulle dæven døtte pælma dritten opp veggen selv. har CD entertain, men det hjelper jo så forbanna lite når di....... ja jeg veit ikke hva jeg skal kalle dem...... ikke lar oss få tilgang. OMFG Jeg må inrømme at blodsukkeret stiger ganske så høyt her nå. Det kalles "vi vil ha mere penger, men vil ikke si noe om det enda" avgifter. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi som kabeltv kunder hos canal digital får altså ikke muligheten til å se Viasat fotball?? Jeg bestilte viasat total pakka for litt over en måned siden kun pga fotballen der. så gjør dem dette? Jaja det var noen velbrukte kroner..... Viasat total har viasat fotball i pakka si På kalbeltv også??? Mener det kun var for parabol kunder eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi som kabeltv kunder hos canal digital får altså ikke muligheten til å se Viasat fotball?? Jeg bestilte viasat total pakka for litt over en måned siden kun pga fotballen der. så gjør dem dette? Jaja det var noen velbrukte kroner..... Viasat total har viasat fotball i pakka si På kalbeltv også??? Mener det kun var for parabol kunder eller tar jeg feil? Har ikke kabel selv, men av det jeg har funnet ut så skal det være der også, men det kan kanskje variere på levrandør av kabel. Veit det er på kabel rundt her i alle fall i total pakka. Det finner du jo fort ut i mårra da. Det Sport N er nå skal Viasat Fotball dukke opp. Du kan jo gå inn på kabel leverandøren og se. Jeg har googla " Viasat Fotball kabel tv modum" og fant det ut att de har det her i alle fall. Får i allefall håpe du har det så du ikke går glipp av noe fotball Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lurer på hva SportN blir erstattet med hos Riks TV. Hadde forhåpninger om å se Champions League i morra kveld men det er vel for mye å be om nå om dagen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Viasat Abonnerer du på Sportspakken fra Viasat finner du Viasat Fotball på kanalplass 8 eller 17. Kanalen blir tilgjengelig uten prisøkning. Er du Viasat-kunde uten Sportspakken kan du bestille Sportspakken og få umiddelbar tilgang til Viasat Fotball ved å ringe 815 22055. Er du ikke kunde hos Viasat kan du ringe 815 22055 og få et spesialtilbud med Viasats grunnpakke Folkepakken sammen med Sportspakken til 199,- per måned, mottaker til kroner 1,- og installasjon inkludert. Get Har du Get Viasat Premium-abonnement finner du Viasat Fotball på kanalplass 119. Kanalen blir tilgjengelig uten prisøkning. Er du digital-TV-kunde hos Get og ønsker å bestille Get Viasat Premium, der Viasat Fotball ligger, ringer du 02123 for å abonnere på Viasat Get Premium til 189,- per måned. Er du ikke digital-TV-kunde hos Get ringer du 02123 for bestilling av digital-TV-mottaker. PS! Alle Gets digital-TV-kunder har tilgang til Viasat Fotball i en kampanjeperiode ut oktober. For mer informasjon om Gets TV-tilbud, se get.no eller kontakt Gets kundeservice på 02123. Canal Digital Parabol-kunder hos Canal Digital vil ikke ha anledning til å abonnere på Viasats sportspakke. Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett. For mer informasjon om Canal Digitals TV-tilbud, se canaldigital.no eller kontakt Canal Digitals kundesenter på 06090. Altibox Alle TV-kunder hos Altibox vil ha Viasat Fotball tilgjengelig ut oktober. Fra 1.november vil Viasat Fotball være å finne på kanalplass 18 i pakkene Viasat Underholdning, Viasat Sport og Viasat Film & Sport. For mer informasjon om Altibox, se altibox.no. Homebase Alle Homebase-kunder kan bestille abonnement på Viasats sportskanaler til kroner 99,- per måned. Sportspakken bestilles enkelt via fjernkontrollen. For mer informasjon om Homebase, se homebase.no eller kontakt kundeservice på 815 69 223. NextGenTel NextGenTel-kunde gir alle kunder mulighet til å se Viasat Fotball fritt ut oktober. For mer informasjon om NextGenTels TV-tilbud, se nextgentel.no eller kontakt kundesenteret på 07979. Puber og hoteller Viasat Fotball plasseres sammen med Viasats øvrige sportskanaler. Alle puber og hoteller som har visningsavtale med Viasat vil ha tilgang til Viasat Fotball uten prisøkning. For mer informasjon, kontakt Viasat Nettservice på 815 73 645. Viasat OnDemand Mangler du Viasat Fotball i ditt kanaltilbud kan du enkelt og greit se kampene fra UEFA Champions League via PC på www.viasatondemand.no til kroner 79,- per kamp. Andre tv-distributører Viasat Fotball er i tillegg tilgjengelig i en rekke mindre digitale kabel- og SMA-nett. Er du usikker på om du har tilgang til Viasat Fotball, kontakt din lokale TV-distributør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå