Gå til innhold

Viasat Fotball - Diskusjon rundt visning av Champions League

Sveern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna latterlig at tirsdagskampene i Cl skal vises på Viasat Football. Ikke bare det, men når jeg prøvde å finne pris for Kabel-TV hos Canal Digital så leser jeg dette: Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.

Lenke til kommentar
Forbanna latterlig at tirsdagskampene i Cl skal vises på Viasat Football. Ikke bare det, men når jeg prøvde å finne pris for Kabel-TV hos Canal Digital så leser jeg dette: Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.

Helt enig i dette, og de serverer også en blodpris på EN kanal?, 199,- kroner i mnd for å få tilgang..

Lenke til kommentar

Helt enig i dette, og de serverer også en blodpris på EN kanal?, 199,- kroner i mnd for å få tilgang..

Ikke minst 79,- kr på ViasatonDemand på nettet. Helt utrolig!

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Blir Sky Sports på meg. Herlig at de kommer til å sende alle åtte tirsdagskamper hver runde. Og så kan jeg se onsdagskampene på klovnekanalen. Snart må man vel betale ekstra for TV3, Viasat 4 og SportN også...

SportN forsvinner helt i løpet av denne måneden (tror det var denne),

Lenke til kommentar
Blir Sky Sports på meg. Herlig at de kommer til å sende alle åtte tirsdagskamper hver runde. Og så kan jeg se onsdagskampene på klovnekanalen. Snart må man vel betale ekstra for TV3, Viasat 4 og SportN også...

SportN forsvinner helt i løpet av denne måneden (tror det var denne),

Ja, det er sant. Fikk brev om det for et par dager siden. Bytter SportN med Viasat Fotball. Skjønner virkelig ikke hva de folka driver med...

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kommer noe erstatning for SporteN for RiksTV kunder?

Jævelig irriterende at man ikke får sett Tirsdagskampene, blir bare en CL kamp i mnd man får sett av laget sitt.

Sportn blir vell byttet ut med Viasat Fotball? Det trodde iallefall en kamerat.

Blir dessverre ikke det. Man må betale ekstra mye for å få sett VF. :wallbash:

Lenke til kommentar
Neppe bare oss som vil boikotte dette. Tipper ola nordman kommer til å se VM kampene på svt og ergo går vel møkket konkurrs.

Jeg hadde hatt bismak av å betale 16kr i året for viasat panalet. Inkompetente jævler alle mann. Både komentatorer og studio.

Livesports it is.

Tenk deg Fjørtoft i VM-Studio? Fy faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...