Patience Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har for en noen dager siden hentet GETs PVR HD-dekoder/opptaker.. Men opplever den som noe helt aldeles forferdelig uferdig og buggete.. Er det flere som plages? Er den rett og slett så håpløs? Endret 14. september 2009 av Patience Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 eneste jeg har merket, er at noen ganger blir den litt treg i guiden. og noen ganger hengt seg opp mår man spoler i opptak. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Tror min er verre. Det, pluss at mine kanaler henger. Må slås av og på iblant ca 1 gang i uken pga heng m.m. Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har ikke hatt noen av problemene som beskrives. Men det hender at lyden forvrenges iblant når kanalen går over til reklame. Det skjer med TV3 og Viasat4. Man må da bytte kanal fra og tilbake for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå