Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release

Meh.

Anbefalte innlegg

I like what I see! :) Uncharted er helt vilt, hvis det ikke blir GOTY på Spike VGA Awards neste helg skal jeg personlig sørge for at alle som ikke stemmer på Uncharted 2 bare fordi de ikke har spilt det, får seg et skikkelig spark bak! Neida, men spillet er helt vilt. Vedder en hundrings på at det blir GOTY :)

Noen som tok opp veddemålet eller? :p

http://www.spillverket.no/artikler/unchart...pill-pris/73807

Lenge siden jeg har spilt nå,skal begi meg ut på crushing i ettermiddag kanskje ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har før spilt igjennom 1ern og synes det var litt vanskelig og smått kjedelig. I dag satt jeg meg ned med nr 2, og ble helt blåst bort. Dette tror jeg må være det beste plattform spillet jeg har sett på flere år, uten tvil for min del det beste spillet PS3 noen gang har hatt. Spillet i seg selv er drit bra, men ikke nok med det har jeg ikke sett så sinnsyk bra graffikk siden Crysis, enkelte steder, blant annet snø-scenen i starten må være noe av det beste graffikkscenen jeg har sett ever, sinnsykt rett og slett, og viser helt klart for helvetes mye kraft ps3 har! Vil nesten si at dette spillet har allround bedre graffikk enn Crysis, og det tror jeg aldri jeg har opplevd før :) Årets spill, lett ja.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Han mener at FF13 har stunning grafikk, men likevel blir overgått av UC2.

Men han har mest sannsynlig ikke spilt FF13, så han kan ikke vite det. Og dumt å si at "gameplay er dårlig selv om grafikken er bra", som om det skulle ha noe å si.

Men jeg tviler på at FFX13 blir spesielt mye mer underholdende enn Uncharted.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...