Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke snakk om at det skulle komme en eller flere DLC'er til Uncharted 2 i slutten av året? Noen som vet hva det vil handle om?

 

Hadde vært litt artig å fått vite hva alle tibetanerne snakker om, med en undertekst kanskje, særlig vår Indiana Jones venn? (Husker ikke navnet hans akkurat nå)

Var en tibetaner på GameFaqs som oversatte alt i en tråd for ikke så lenge siden. Men finner ikke tråden nå.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å prøve singel player, men jeg har en følelse av jeg kommer til å gå til innkjøp av SplitFish Dual SFX Frag Pro en gang i fremtiden (dersom Splitfish får ordnet kompatibiliteten).

 

Jeg må bare spørre, fordi jeg sitter å vurderer å kjøpe dette. Hva er galt med kompatibiliteten med SFX Frag Pro?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke testet det ennå, gikk på en liten smell etter "noen" runder mot Lazarovizt (må være feil skrevet) på crushing, ble så dritt lei av å løpe i ring og bli drept etter å ha tatt han en 8-10 ganger...

 

Men må vel kanskje ta en liten titt på det nye dlc brettet for å se om det er noe moro, co-op delen synes jeg absolutt har vært morsom :)

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke helt likte The Fort, det nye map på multiplayer? Alle stemmer på den også, siden den er ny og greier. Hater den. Argh.

 

Syns det var et ok brett faktisk. Litt annerledes enn de andre men helt greit når man har lært seg hvordan det ser ser ut. ( og hvor de kule våpnene ligger ;) )

Har hatt et par morsomme kamper der hvor det svinget mye frem og tilbake mellom lagene.

Lenke til kommentar
Sluttet offisielt med Uncharted 2 online etter at jeg fikk min første "bot"(40 000 credits i minus), og det på grunn av koblingsfeil. Makan til idioti av Naugthy Dog. Whinerne ødela Killzone 2, og nå har de faen meg ødelagt Uncharted 2 også. Offisielle spillforum er noe dritt.

 

Enig, hater den straffen. Fikk 40 000 selv i minus fordi jeg leava et game før det hadde startet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...