Patney Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå som jeg endelig har kommet i level 10+ har lagfordelingen begynt å bli mye bedre. Jeg er usikker på om det er tilfeldig eller ikke, men om det ikke er det er det veldig dumt for nybegynnere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvis vi skal skryte kan jeg skrive at jeg sikkert eier dere lett i en death match eller plunder online Er på chapter 25 på Crushing nå. Har klart nesten alle trophyene og 96 skatter. Vel, jeg fikk platinum for noen uker siden og knuser deg nok lett i alle spill modes Hadde jeg ville hatt Platinum hadde jeg skaffet det for 2 uker siden Spiller igjennom gang nr. 2 med en kompis for at han skal få med seg historien Patney, hvor lang tid (ca. antall matcher) brukte du på å komme til xp level 10? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Huff, MP-delen er etter min mening forferdelig dårlig. Altfor ustrukturert, og det blir så utrolig rotete. I tillegg tåler alle ett magasin med skudd... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Okei....... Headshot så dør alle på et par skudd. Ustrukturert og rotete? Utdyp det er du snill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Brukte sikkert 20 matcher. Aner ikke. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg brukte 3 matcher på å komme meg til xp level 9 skjønner du Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg begynte ikke å spille noe særlig online før nå. Er ikke så lett når man blir plassert på det dårligste laget konstant og det andre laget har dagesvis med erfaring. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Huff, MP-delen er etter min mening forferdelig dårlig. Altfor ustrukturert, og det blir så utrolig rotete. I tillegg tåler alle ett magasin med skudd... Da tåler du også ett magasin med skudd, lille venn Utnytt det til din fordel. Endret 9. november 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mangler ett trophy hvor man skal bruke det ene våpenet og drepe 200 stk. Så kommer spørsmålet, jeg hadde tenkt og starte på Crushing, og da lurte jeg på om det var mulig og spille med dette våpenet og fortsatt få trophies, eller blir det utelukket? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mangler ett trophy hvor man skal bruke det ene våpenet og drepe 200 stk. Så kommer spørsmålet, jeg hadde tenkt og starte på Crushing, og da lurte jeg på om det var mulig og spille med dette våpenet og fortsatt få trophies, eller blir det utelukket? Kan ikke velge våpen på crushing Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Aha, ok, men da er det jo greit, tenkte og spare litt "tid" Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan vel velge våpen, etter at du har runde det på crushing? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Kjøpe våpna etter du har runda det på crushing ja Endret 10. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var det inntrykket jeg fikk når jeg prøvde på hard, etter jeg var ferdig på medium. Det gikk på DF. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Genialt, spiller Uncharted 2 for andre gang nå, og oppdaget tilfeldigvis "Marco Polo" leken som Nate gjør når han hopper i bassenget på toppen av hotellet. Utrolig bra . Noen som har spilt fotball med den ene ungen i fjell-landsbyen i tibet da? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 At du sparker ballen til dem ja? Noe mer enn det man kan gjøre? Marco polo var artig ja XD Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du kan jo valse rundt i landsbyen å prate med folk og klappe okser, men er ganske begrenset hvor lenge det kan være gøy.. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Var det ikke snakk om at det skulle komme en eller flere DLC'er til Uncharted 2 i slutten av året? Noen som vet hva det vil handle om? Hadde vært litt artig å fått vite hva alle tibetanerne snakker om, med en undertekst kanskje, særlig vår Indiana Jones venn? (Husker ikke navnet hans akkurat nå) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Når man klapper alle oksene i landsbyen låser man opp en madalje: "Beast mode" Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 DLC blir nok bare Competetive multiplayer maps og skins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå