Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, dette spillet har så utrolig dårlig matchmaking. Spilte nettopp tre mot tre, hvor laget mitt hadde meg som er på 7, en annen på 4 og en tredje på 14, mens på det andre laget rangerte de fra 30-50. Jeg har ikke hatt sjans til å få spilt så mye, og nå synes jeg det er helt råttent at jeg ikke skal få sjans til å ta igjen de andre på multiplayer.

Lenke til kommentar
Tiltenkt av ND? Mulig det, men hvordan kan vi vite det? Det funker i alle fall ekstremt bra hvis man holder seg til oppskriften...

 

Kanskje fordi det virker mest logisk? Jeg brukte også den metoden, og tør vedde på at 9 av 10 spillere også gjør det. Det er ingen logikk i å stå helt rolig og vente på å bli kastet veggimellom eller gjøre

..
Lenke til kommentar
Tiltenkt av ND? Mulig det, men hvordan kan vi vite det? Det funker i alle fall ekstremt bra hvis man holder seg til oppskriften...

 

Kanskje fordi det virker mest logisk? Jeg brukte også den metoden, og tør vedde på at 9 av 10 spillere også gjør det. Det er ingen logikk i å stå helt rolig og vente på å bli kastet veggimellom eller gjøre

..

 

I så fall skjønner jeg ikke hvorfor folk sier de sliter. Sistebossen er jo altfor lett hvis man gjør det på denne måten. Selv på crushing er han jo ingen utfordring. Jeg kan skjønne at det provoserte da jeg påpekte det 'åpenbare', det en selv har tenkt ut, det "9/10" gjør uten å tenke seg om. Jeg postet ikke det jeg postet for deres del. Jeg postet det for den siste "tidelen" som ikke får det til.

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...