Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg rundet det på vanskelig, men vet ikke om jeg gidder å gå for platinum. Kommer nok til å klare det lett, men er mange kjipe trofeer (f.eks 200 kills gattling osv...). Spiller er bedre enn eneren utseendemessig og inovativt. Men jeg hater de som tåler 1000 skudd over alt på denne jord, og dette ødelegger helhetsinnstrykket av spillet.

 

Om man bare treffer dem i hodet tåler de ikke 1000 skudd :p

Lenke til kommentar

Mindre enn jeg brukte på hard for å si det sånn, men jeg startet å bli småsinna på slutten der så jeg måtte legge bort spillet i noen timer for å roe meg ned.

 

De jævla tripple granatene som flyvende mot deg når han følte for det irriterte meg aller mest for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Drake tåler veldig lite på crushing, enkelte ganger synes jeg det var helt latterlig. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det var et par ganger jeg var rimelig irritert på meg selv. Men desto bedre når man endelig klarer å komme seg videre. Du skal ikke ta mange skuddene før du er død, og heller ikke stikke hodet frem for lenge før du blir skutt. Fiendene er gode til å sikte. Er man forsiktig, og ikke viser seg i mer enn et par sekunder av gangen og tar ut en fiende av gangen burde det gå fint på crushing. :)

 

Edit: Dekning er absolutt nødvendig for å komme gjennom crushing.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Platinum i boks! (Y)

 

Crushing var faktisk ikke så vanskelig, var jo såklart et par baner som var litt på håret men det gikk greit.

 

Fant en genial metode for å ta siste boss: I starten så stiller du deg rett ved siden av en blå sak, skyt den og han kaster deg sikkert, tror han kaster deg 2 ganger. Men thats it, han kaster deg bare 2 ganger, så da kan du spamme firkant(slå bossen) rett ved siden av en blå å skyte den når den respawner. :D

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

En annen måte å ta sistebossen på er å:

 

 

løpe rundt i ring slik at man følger den ytre delen av hulen / arenaen / rommet til enhver tid. Hver gang man kommer til en blå utvekst løper man langt nok unna til å være unna harms way, stopper, snur seg, sikter på den og venter til bossen er ved siden av den. Skyt, løp og gjenta. Klarte han på første forsøk på crushing på denne måten, lett som en fjert.

 

Lenke til kommentar
Er det en annen tiltenkt måte å ta han på da 8ruk3rn4vn? Trodde det var sånn det skulle gjøres jeg.

 

Tror ikke det er noen tiltenkt måte egentlig. Man kan jo gjøre det på mange ulike måter. Det ble foreslått så mye annet her at jeg tenkte jeg skulle dele min erfaring. Husker på normal da jeg ikke hadde noe "system", da ble jeg offer både for mr. shotgun og et lass med granater og sleit faktisk en del med å klare det. Når jeg gjorde det slik var det såvidt jeg ble streifet av hagla en gang eller to, og granatene så jeg knapt noe til. Problemet hvis man ikke holder seg til den ytre veggen og beveger seg konsekvent i samme retning er at man ikke vet helt hvor man har han. Plutselig dukker han opp rett fremfor deg med hagla og bare "say ello to my little friend".

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...