Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Angående rankede matcher, jeg finner aldri folk som stemmer overens med mitt level. Jeg ser at det prøver å finne først, men det gjør det aldri så det bare finner noen tilfeldige spillere. Slik ender jeg som regel opp på et lag hvor folk bare er så vidt "bedre" enn meg, mens det andre laget er proppfullt av erfarne spillere. Dette har gjort at jeg har holdt meg litt unna online hittil...

 

Det er du ikke alene om, da er vi to..

 

@Only chaos, det er ikke meningen og klage, men det må da være lov og bli frustrert uten at du angriper på den måten?

Jeg vet hvor våpnene spawner på de aller fleste brettene, problemet ligger ikke i at jeg ikke klarer og spille online, frustrasjonen min er den at folk tar til nytte av "drep med ett skudd" drit. Akkurat som med AWP i CS, det er kjedelig, og frustrerende når det andre laget kun bruker AWP.

 

Men men, dette farer ingen vei her inne uansett.

 

Forresten, noen som vet hva trofeene fra Uncharted 1 er verdt i Uncharted 2? Når jeg gikk inn på Storen hadde jeg flere hundre tusen cash i lommeboka, ikke at det er noe problem, hadde bare vært fett og vite hvor mye de tingene jeg gjorde i Uncharted 1 var verdt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig i at granater, og kanskje eksplosiver generelt, er litt for dominerende i online-delen. Har derimot ikke samme inntrykket av hagler, men det er vel helt tilfeldig vil jeg tro.

Du sa du var rank 10, som tilsier at du er ganske fersk i gamet. Vent til du er rank 20 eller 30 og se om du syns at spillet baseres på feil premisser eller om du klarer å bruke spillets premisser til din fordel? Tror, og håper, at du har et litt annet syn på det da :)

Personlig liker jeg å løpe rundt med snipern uten å zoome inn, blir somregel 1 eller 2shot der og, litt likt som RPG, Hammer'n og granater, men ikke fullt så ille. Men igjen, det er jo ganske realistisk at man ikke tåler flere håndgranater osv, vi er bare ikke vandt med det i spillverden.

 

Og ja, matchmaking kan være en bitch, men det her er i startfasen og det er nærmest umulig å få det til å stemme 100% med en gang. NaughtyDog må også prøve, feile, lære og prøve igjen. Som et eksempel så har CoD4:MW vært ute i 2 år nå og har fortsatt flere feil som burde vært fikset på. Ting tar tid :p

Lenke til kommentar

har funnet 51 skatter nå uten hjelp. Spilte igjennom på normal første gangen da fant jeg litt over 30, nå spiller jeg hard og har funnet 51 skatter. Er på kapittel 14 nå.

 

Er bare å utforske hver eneste bane og kapittel, mye artigere å finne dem selv en å drive å se videoer, men tror jeg skal bruke litt tips når jeg skal spille igjennom på crushing. Noen er vanskelig å finne.

 

 

Har noen av dere funnet missing relic på egenhånd forresten ? Det har jeg ;)

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Da var det rundet! Helt utrolig spill, veldig engasjerende og jeg liker at det ikke var noe loading sekvenser midt inni spillet, dette førte jo selvfølgelig til at jeg tok meg selv i og spille alt for lenge av gangen :p

 

Jeg rundet det på Vanskelig altså Hard først som sist, så skal ta en gjennomgang til på siste vansklighets grad.

 

Noe ødela litt though var

 

monstrene...

 

 

Er det fler som er ening med meg at Uncharted 2 var mye lettere enn Uncharted 1?

 

@Torrevieja

Jepp! Haha, var egentlig veldig tilfeldig at jeg fant den!

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...