HCG Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, den er noe for seg selv. Jeg går aldri lei. Noen som vil spille? Bare legg meg til på PSN, HCGamer97. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dere er noen heldige smågriser som har fått tak i BETAen Kan jo legge til link til metacritics i førsteposten så er det lettere å holde øye med nye anmeldelser. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Ja, den er noe for seg selv. Jeg går aldri lei. Noen som vil spille? Bare legg meg til på PSN, HCGamer97. Legger deg til jeg Men kommer ikke på før i kveld:( Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Noen her som fikk betaen ut av den keyen jeg posta tidligere i tråden eller? Har en ekstra her, men er usikker på hvordan jeg skal "gi den ut" Noen som har noen aning om hva slags miccer som funker på PS3? Vet om trådløse med bluetooth men om det er noen enkle som går i USB'n eller noe annet enkelt Endret 19. september 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg prøvde den forrige koden du la ut her, men var vist allerede tatt da Skulle veldig gjerne fått testa Betaen i helga Omtrent alle BT micer fungerer, men har ikke testet ut om usbmicer fungerer. Alle de her har usb-tilgang Den fra Logitech laget for PS3 er vel et godt og billig alternativ.Trenger bare lyd på det ene øret da man bare hører stemmen til de andre som snakker i headsetet. Nate er fortsatt morsom Endret 19. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Prøvde et trådløst headset jeg hadde her med mottaker som går i USB porten og det funket faktisk, er det mulig og også få lyden fra spillet i headsettet? Fant ingen instilling for det For å ikke spore helt av, noen som er keen på en beta/demo key? Send meg melding på forumet eller add meg på PSN, heter Claaaes Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg vil ha!. Har sendt PM men sender en til! Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så ikke at du hadde sendt tidligere, sendte deg nå Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Du har ikke tilfeldigvis en til? Endret 19. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hehe nei, hadde 1 fra IGN, 1 fra CDON bestilling og 1 jeg plukket opp på gamestop Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hehe nei, hadde 1 fra IGN, 1 fra CDON bestilling og 1 jeg plukket opp på gamestop Noen andre som har? Endret 19. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Laster ned nå Hvis noen vil så er jeg med på et Co-op game senere i kveld. Bare legg til z1ndr3 på PSN. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hehe nei, hadde 1 fra IGN, 1 fra CDON bestilling og 1 jeg plukket opp på gamestop Når hentet du din på gamestop? Har bare fått vite at de ikke har fått de enda når jeg har snakket med dem... Hvilket gamestop var det? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da var det forhåndsbestillt, detta blir kalas ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Er det griet om jeg setter opp en oversikt over hvem som har forhåndsbestilt spillet, i førstepost? Om jeg skriver opp hver enkelt PSN-acc også, vet man hvem man skal adde til friends for å spille co-op e.l. EDIT: Ekjøps priser på Uncharted 2 Endret 19. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du kan ihvertfall sette meg opp på beta hvis det er noen som har lyst å spille det coop-levelet på betaen eller noe annet multiplayer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det griet om jeg setter opp en oversikt over hvem som har forhåndsbestilt spillet, i førstepost? Om jeg skriver opp hver enkelt PSN-acc også, vet man hvem man skal adde til friends for å spille co-op e.l. EDIT: Ekjøps priser på Uncharted 2 Hm, pussig at ikke Lefdal/Elkjøp selger det for 399,- den første tiden. Pleier de å gjøre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Claaaes skal vi spille Co-op sammen nå eller? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er med litt senere, er 3 stk på coop, noen andre som blir med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå