Bosch Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Har lastet ned alle tingene som var i den koden! Men ingen gull ak :S EDIT: klarte det nå, måtte fære på profil å trykke på gyldne våpen Endret 22. oktober 2009 av Norsk Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du må aktivere det i multiplayer. Gå til multiplayer, og trykk firkant for å komme inn på profile og sett golden guns til on. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Som jeg sa, jeg klarte det Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg rundet spillet på vanskelig, men fikk ikke trophy eller "penger" for det. Kanskje det var fordi jeg byttet til vanskelig i innstillingene midt i første bane Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg rundet spillet på vanskelig, men fikk ikke trophy eller "penger" for det. Kanskje det var fordi jeg byttet til vanskelig i innstillingene midt i første bane Derfor ja, du må starte spillet på en vanskelighetsgrad for at det skal gjelde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Rundet første gang, 9:42:37 Påan igjen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan vel bare spille de banene du mangler om igjen vel? Ellers har jeg gjort tidenes dummeste ting: Spilt hele spillet på vanskelig og den aller siste banen på veldig lett Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Granater er din venn Norsk. Bare pass på å treff med 2 stk i kroppen på samme monster. Så mister han en armbue, bruk den for å ta ut resten. Pie! Fikk 56 skatter på første gjennomgang selv. Har 98 nå. Mangler 1 fra chapter 25 og 2 fra Icecaves med Tenzin. Søren flette meg umulig å finne noe nå, har blitt blind for skatter Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg rundet spillet på vanskelig, men fikk ikke trophy eller "penger" for det. Kanskje det var fordi jeg byttet til vanskelig i innstillingene midt i første bane Derfor ja, du må starte spillet på en vanskelighetsgrad for at det skal gjelde. Ugh, frister sykt lite å runde på vanskelig IGJEN og så runde det på dødsvanskelig (hurra for norsk oversettelse) enda en tredje gang. Burde vært sånn at de burde registrert at jeg spilte minst 90% på vanskelig. Du kan vel bare spille de banene du mangler om igjen vel? Ellers har jeg gjort tidenes dummeste ting: Spilt hele spillet på vanskelig og den aller siste banen på veldig lett Som jeg sa så spilte jeg alt på vanskelig bortsett fra ca et minutt av første bane. Går det å bare ta første banen om igjen på vanskelig så får jeg trofeet og dødsvanskelig låst opp? Endret 22. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) ops Endret 22. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yes! Da var Uncharted 2 rundet på crushing Nå gjenstår det bare å få platinum trophy! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Kan hende det går. Vet ikke. Lazarvic er jævlig vanskelig på Hard, gruer meg til Crushing Man må skade han 12x3 ganger ikke sant, og jeg har alltid igjen å skade han en gang før jeg dør Hater de 5 granatene han pælmer. Endret 22. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Du kan vel bare spille de banene du mangler om igjen vel? Ellers har jeg gjort tidenes dummeste ting: Spilt hele spillet på vanskelig og den aller siste banen på veldig lett Som jeg sa så spilte jeg alt på vanskelig bortsett fra ca et minutt av første bane. Går det å bare ta første banen om igjen på vanskelig så får jeg trofeet og dødsvanskelig låst opp? Håper da for guds skyld det, ellers ha jeg kastet bort over ti timer. Gjorde nesten samme feil med UNCHARTED 1, der jeg måtte spille gjennom crusing to ganger pga feil med savegamen. Endret 22. oktober 2009 av runesole Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan hende det går. Vet ikke.Lazarvic er jævlig vanskelig på Hard, gruer meg til Crushing Syntes han var enkel på vanskelig, men så er jeg vant til ganske slitsomme bosser. Er bare fornøyd med at de ikke lagde en fuckings QTE-boss som i eneren. Verste boss EVER. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Likte Navarro i Drake's Fortune bedre Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan hende det går. Vet ikke.Lazarvic er jævlig vanskelig på Hard, gruer meg til Crushing Syntes han var enkel på vanskelig, men så er jeg vant til ganske slitsomme bosser. Er bare fornøyd med at de ikke lagde en fuckings QTE-boss som i eneren. Verste boss EVER. QTE = Quick Time Event? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) QTE-boss? Edit: OK Endret 22. oktober 2009 av runesole Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 En ting jeg kom på nå - skulle man ikke få ekstra in-game-penger dersom man hadde en Uncharted: DF-save liggende? Har greid ut DF, men ikke fått noe bonus i AT... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Man må gå inn i Uncharted storn å trykke firkant for å få penger. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Funker ikke. No saves found. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå