Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Granater er din venn Norsk. Bare pass på å treff med 2 stk i kroppen på samme monster. Så mister han en armbue, bruk den for å ta ut resten. Pie!

 

 

 

Fikk 56 skatter på første gjennomgang selv. Har 98 nå. Mangler 1 fra chapter 25 og 2 fra Icecaves med Tenzin. Søren flette meg umulig å finne noe nå, har blitt blind for skatter :p

Lenke til kommentar
Jeg rundet spillet på vanskelig, men fikk ikke trophy eller "penger" for det. Kanskje det var fordi jeg byttet til vanskelig i innstillingene midt i første bane :(

 

Derfor ja, du må starte spillet på en vanskelighetsgrad for at det skal gjelde.

 

Ugh, frister sykt lite å runde på vanskelig IGJEN og så runde det på dødsvanskelig (hurra for norsk oversettelse) enda en tredje gang. Burde vært sånn at de burde registrert at jeg spilte minst 90% på vanskelig.

 

 

Du kan vel bare spille de banene du mangler om igjen vel? :wow: Ellers har jeg gjort tidenes dummeste ting: Spilt hele spillet på vanskelig og den aller siste banen på veldig lett :wallbash:

 

Som jeg sa så spilte jeg alt på vanskelig bortsett fra ca et minutt av første bane. Går det å bare ta første banen om igjen på vanskelig så får jeg trofeet og dødsvanskelig låst opp?

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Du kan vel bare spille de banene du mangler om igjen vel? :wow: Ellers har jeg gjort tidenes dummeste ting: Spilt hele spillet på vanskelig og den aller siste banen på veldig lett :wallbash:

 

Som jeg sa så spilte jeg alt på vanskelig bortsett fra ca et minutt av første bane. Går det å bare ta første banen om igjen på vanskelig så får jeg trofeet og dødsvanskelig låst opp?

 

 

Håper da for guds skyld det, ellers ha jeg kastet bort over ti timer.

 

Gjorde nesten samme feil med UNCHARTED 1, der jeg måtte spille gjennom crusing to ganger pga feil med savegamen.

Endret av runesole
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...