heggstad Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gleder meg til å prøve uncharted 2 i morgen, etter å ha kjøpt det på lefdal Molde for 199.- i morgen, som åpningstilbud. Et rimelig bra tilbud må jeg si. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Spiller gjennom hard og finner treasurs nå. Har lite tid for tiden. Gruer meg til crushing siden man tåler så lite på hard. Er ikke store forskjellen fra hard og crushing, spiller crushing nå og har ikke hatt noen problemer til nå. Samler trasures i tillegg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor mange treasures klarte dere å samle på den første gjennomspillinga uten hjelp fra walkthrough og sånt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 36. Spiller gjennom på crushing nå - jeg må bare anbefale og kjøpe doughnut-drake. Ekstremt festlig og valse rundt som en 200 kilo's Drake. Kommentarene til Flynn blir sinnsykt mye bedre da - "No more donuts for you!" Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Involverer det større sjanse for å bli truffet av skudd? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vanskelighetsgraden går vel først og fremst på at man tåler mye mindre jo høyere den er. Vet ikke om fienden blir litt mer aggresive eller raskere på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samlet noe med 20 tresures første gjennomgangen. Nå samler jeg trophies ved denne guiden: http://www.youtube.com/user/InfraRedPS#p/u/21/YnJeQTFYfvs Kjøpt nesten alle "kostymene" eller hva jeg skal kalle det. 25/30, mange kule folk å spille med. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samlet noe med 20 tresures første gjennomgangen. Nå samler jeg trophies ved denne guiden: http://www.youtube.com/user/InfraRedPS#p/u/21/YnJeQTFYfvs Kjøpt nesten alle "kostymene" eller hva jeg skal kalle det. 25/30, mange kule folk å spille med. er det bare online man kan spille med dem eller funker det på enplayer også? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samlet noe med 20 tresures første gjennomgangen. Nå samler jeg trophies ved denne guiden: http://www.youtube.com/user/InfraRedPS#p/u/21/YnJeQTFYfvs Kjøpt nesten alle "kostymene" eller hva jeg skal kalle det. 25/30, mange kule folk å spille med. Takk for link Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det virker også som om fiendene samtidig tåler veldig mye mindre ved lavere vansklighetsgrad. Spilte en runde på Very Easy bare for å lete etter skatter, og da kunne jeg drepe de aller fleste med ett skudd og ett slag. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor mange treasures klarte dere å samle på den første gjennomspillinga uten hjelp fra walkthrough og sånt? Jeg fant 20, men letet ikke aktivt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har noen tips om hva man skal gjøre på kapittel 25 ? Sliter som faen mot de blå monstrerne :S Og er det mange kapitler igjen ? Endret 21. oktober 2009 av Camrot La til skjul-tag Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk for spoileren Norsk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har noen tips om hva man skal gjøre på kapittel 25 ? Sliter som faen mot de blå monstrerne :S Og er det mange kapitler igjen ? De er svake mot sine egne våpen. Altså, bruk armbrøsten. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Usikker fugletitteren. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har noen tips om hva man skal gjøre på kapittel 25 ? Sliter som faen mot de blå monstrerne :S Og er det mange kapitler igjen ? I tillegg til armbrøstene så er granater ganske effektive mot dem, de tåler 2-3 hvis jeg husker korrekt. Det er 26 kapittel. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Der var spillet rundet på Medium Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen ssom vet hvordan man får gull AK? Jeg har limited edition, men har ikke gull ak på multiplayer :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det skal ligge en kode i esken som du skal taste inn på ps3-maskinen gjennom psn-store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå