Skogslik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde normal selv. ingen problemer med det egentlig. Så Hard kommer nok til og gå greit. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skal kjøpe meg egen PS3 pga. dette spillet. Det er nesten så jeg ville vært villig til det også, hadde det bare ikke vært for at jeg allerede har en fra før Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Altså, ikke egen til spillet, men min egen PS3 som jeg selv kan spille UC2 uforstyrret på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Synes du vill ha så mye jeg Taz. 360, PC, alle spillene du nevner og nå PS3. La det bli en realitet. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hodet mitt går ganske rart av og til, så det blir en del ombestemmelser. Og denne bestemmelsen har jeg gjort for en stund siden. Og sånn skal det bli. Mangler ikke mange pengene heller. 1,7K. 700 med klassen (alle gir hundre), og jeg får som vanlig 1K i familieselskap (er en del folk). Looking forward to it. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hodet mitt går ganske rart av og til, så det blir en del ombestemmelser. Og denne bestemmelsen har jeg gjort for en stund siden. Og sånn skal det bli. Mangler ikke mange pengene heller. 1,7K. 700 med klassen (alle gir hundre), og jeg får som vanlig 1K i familieselskap (er en del folk). Looking forward to it. Det er du ikke alene om Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som blir med på noen online kamper på uncharted 2? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Kan være lurt å avtale å spille sammen her, så kan vi heller diskutere saker og ting, om og rundt spillet her. Det er så morsomt å eie andre noobs selv om jeg er i en mye lavere level. All spillinga av betaen har virkelig lønt seg Endret 20. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Kan være lurt å avtale å spille sammen her, så kan vi heller diskutere saker og ting, om og rundt spillet her. Det er så morsomt å eie andre noobs selv om jeg er i en mye lavere level. All spillinga av betaen har virkelig lønt seg Enig i det der Ikke at jeg har spilt så mye online da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Da var det også runda! Satt og lo for meg selv under den siste filmsnutten Historien, grafikken, filmsnuttene, og måten ND har gjort alt så engasjerende på er genial! Det er nesten så de kunne ha laget en egen spillefilm om Uncharted Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Uncharted 2 er jo praktisk talt en spillefilm. ;p Er på "where am i?" nå, på hard. Spillet er fortsatt knall 2nd gang! Sikkert fett å eie alle, blir selv eid av alt! Like før jeg går til innkjøp av FragFX.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Finner aldrig folk her når eg skal spille online. Er dette noe flere sliter med? Endret 21. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dere som spiller på normal, easy e.l., har dere spilt eneren? Selv synes jeg hard har vært overraskende enkelt i forhold til hva jeg hadde trodd. (I hvert fall til kapittel 23 ) Det var ikke så veldig vanskelig med hard nei, frem til kapittel 23 som du sier. Da ble det faktisk ganske så vanskelig. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Spiller gjennom hard og finner treasurs nå. Har lite tid for tiden. Gruer meg til crushing siden man tåler så lite på hard. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Finner aldrig folk her når eg skal spille online. Er dette noe flere sliter med? Jepp, det er ganske vanlig. Men velg endelig Ranked hvis du vil komme fort inn i et spill Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er nesten så de kunne ha laget en egen spillefilm om Uncharted http://www.gamer.no./article.php?articleId=20406 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da var jeg også ferdig med spillet på normal. Må nok la det hvile noen uker før jeg tar det opp igjen. Deilig spill, men noen frustrerende øyeblikk. Klokka til slutt inn på 10:21:15. Er ikke hardcore gamer, så er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg har slått ut noen, stealth, kommer det en blått ikon av en maske/maskert fjes. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det betyr at de har droppet ekstra med utstyr grunnet at du slo dem ut, nettopp med stealth. AFAIK. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Sjekka nettopp online statsen min Hadde vunnet 9 av 9 runder og 4.55 K/D ratio For meg er det sjeldent et problem med å finne game, tar alt fra 20sek-2 min. Har heller aldri dettet ut fra et game. Hadde det ikke vært for CL kamper i kveld skulle jeg gjort meg ferdig med de 2 eller 3 siste kapitlene. Tror det lønna seg å starte med hard, både ved at man kan få platinum fortere og at man får bedre trening med en gang. Endret 21. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå