Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release

Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forsåvidt temmelig enig med Cosha i hans vurdering av spillet. Grafisk og filmmessig er spillet ekstremt flott, men det er samtidig total mangel på nyskapning. Alt i alt et veldig bra spill, og en score på 8/10 er det samme jeg vil gi spillet. Her skal det legges til at etter min målestokk er faktisk 8/10 en svært god score.

Lenke til kommentar

Ikke noe nyskaping i tog-sekvensen f.eks? Utenom det, er det begrensa hvor "nyskapende" man kan være med dagens teknologi + settingen man gir spillet. Alt er jo gjort før ett eller annet sted.

Og hvis man ikke er noe fan av skyting og klatring er jo ikke spillet myntet på dere, desverre. Det er jo tross alt et actionspill :p Og særegenheten er jo at man kan klatre og bruke området delvis aktivt i å ta seg frem fra A til B. Syns spillet er glimrende slik som det er jeg, eneste jeg setter fingeren på er hvorfor man ikke fikk utforsket Shambhala mer. Som en slags sideting der man ikke møter så mange fiender osv, men utforsker og løser et par "gåter" uten at det driver historien fremover. Det kunne vært gøy og interessant.

Leif.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Ikke noe nyskaping i tog-sekvensen f.eks?

Slåssing og dukke unna ting på tog har man gjort siden NES. Klatring så man blandt annet i Assassins Creed (og Prince of Persia før det), cover/blind fire så man i bl.a Gears of War og GRAW. "Arkeolog"-konseptet har man sett i flere spill og filmer (Tomb Raider f.eks).

Ja, alt er gjort før, men her er det gjort veldig godt. Nettopp derfor får spillet god kritikk over alt.

Lenke til kommentar
Uncharted 3: Lost in the Desert

og det er det nye spillet?hmm de har jo sakt at de ikke vet om de skal fortsette da. har du kilder(hvis du mener det)? eller er det bare noe du ønsker?

nei nei, var berre eit eksempel til at det kan ha med pyramider og gjere:)

Lenke til kommentar
Tror du folk flest leser fra første til siste side i en tråd? Eller tror du de hopper rett til siste og leser de nyeste innleggene? Jeg tipper sistnevnte :)

Nå er ikke jeg "folk flest" men jeg har lest hvert innlegg fra første til siste side... :p

I dag fitt jeg mitt spill :|

Synd det tok så lang tid. Hvilke kapittel er du på? Hva synes du til nå?

Ikke noe nyskaping i tog-sekvensen f.eks? Utenom det, er det begrensa hvor "nyskapende" man kan være med dagens teknologi + settingen man gir spillet. Alt er jo gjort før ett eller annet sted.

Og hvis man ikke er noe fan av skyting og klatring er jo ikke spillet myntet på dere, desverre. Det er jo tross alt et actionspill :p Og særegenheten er jo at man kan klatre og bruke området delvis aktivt i å ta seg frem fra A til B. Syns spillet er glimrende slik som det er jeg, eneste jeg setter fingeren på er hvorfor man ikke fikk utforsket Shambhala mer. Som en slags sideting der man ikke møter så mange fiender osv, men utforsker og løser et par "gåter" uten at det driver historien fremover. Det kunne vært gøy og interessant.

Leif.

Enig i det! Jeg ville også gjerne sett litt mer av hva man faktisk er på jakt etter og få litt mer fakta ut av det ved å utforske selv. (Nå skal det vel sies at jeg ikke har runda det enda. Jeg er rundt kapittel 24(?), eller noe i nærheten av det.

EDIT: Kapittel 23 var det visst ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...