bandreas Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Snip*Personlig var jeg litt misfornøyd med Drake's Fortune, og ønsket egentlig at ND gikk tilbake til Jak & Daxter. Men dette spillet har fått meg til å skifte mening, og gleder meg bare til Uncharted 3 nå. Snip* ND har sagt at neste prosjekt ikke blir Uncharted. På en måte håper jeg de gjør det slik, for da forblir Uncharted et spill blandt de aller beste. Men igjen hadde det vært sykt digg med en 3'er som kunne omhandlet gamle vikingskatter ' Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det Endret 18. oktober 2009 av bandreas Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, vet jeg burde spilt eneren, men klarer nesten ikke å spille forjengere av spill når det nyeste allerede er ute Kjøp Drake's Fortune først, mye bedre å runde det minst en gang først. - Trenger du det? Nei -Forstår man litt mer av Among Thieves da? Ja -Går man glipp av flere morosmmheter i AT da? JA! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det Hehe lo godt selv, han sier "it'll NEVER work.... oh you did it" tror jeg lulz Moro når man dauer og Tenzin jamrer et eller annet på jallaspråket sitt også Les nøye gjennom boka hans også mye moro der, blant annet scare'o meter Endret 18. oktober 2009 av arokh Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, vet jeg burde spilt eneren, men klarer nesten ikke å spille forjengere av spill når det nyeste allerede er ute Kjøp Drake's Fortune først, mye bedre å runde det minst en gang først. - Trenger du det? Nei -Forstår man litt mer av Among Thieves da? Ja -Går man glipp av flere morosmmheter i AT da? JA! Jeg lo godt av last years model Jeg følte det kilte i kroppen min når han møtte dem. Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game? Fungerer fint her, har dog bare spilt 2 kamper.. Spilte også noe beta, heller ingen problem der. Har noe problemer med source spill online, så har ikke en fantastisk router. Når du tester internett tilkobling i XMB, hva sier den på NAT-type og UPNP? Det står UPnP- Not available NAT Type- Type 2 Bump Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 I Borneo -Sully: There's a guy above you, there's a guy above you! Nathan dukker opp over kanten og drar fienden ut over kanten av stupet -Sully: There's a guy below you, there's a guy below you... Haha! Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game? Fungerer fint her, har dog bare spilt 2 kamper.. Spilte også noe beta, heller ingen problem der. Har noe problemer med source spill online, så har ikke en fantastisk router. Når du tester internett tilkobling i XMB, hva sier den på NAT-type og UPNP? Det står UPnP- Not available NAT Type- Type 2 Bump Står akkurat det samme her hos meg. I Tyrkia -Flynn: There's a guy above you, there's a guy above you! Nathan dukker opp over kanten og drar fienden ut over kanten av stupet -Flynn: There's a guy below you, there's a guy below you... Haha! men ja, lo godt selv:) Lo godt av sluttscenen, episk! Begynte nettopp på hard igjen, etter at jeg tukla til vansklighets graden. :s "On a scale of 1-10, how scared were you that i was going to die?" "A four" osv. osv. Clowns "Great! The power's out, girl's trapped. I swear to God if there's a zombie around the next corner.." "Shame you have to sit on something so beautiful" "Hey look Flynn, a statue of your mom" Endret 19. oktober 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Flere som sliter med å faktisk få godkjent trophy's? Sitter her å prøver å drepe 10 på rad ved å skyte dem for så å slå dem så de dør. Klarer lett 13 på rad nå, men ingen trophy... Det samme skjedde for 5 stealth kills på rad, måtte ta 8 for å få det godkjent. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk alle nærkamp-trofeene uten problemer. Pussig, har sett mange som klager på det med 10-på-rad. Tror ikke du skal skyte først, bare slå dritten ut av dem. Tipper det er enkelt på very-easy også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvor mange chapters er det? Kom til 22 på to dager (ons og torsdag morgen), men nå har jeg vært bortreist hele langhelgen, og er keen på å runde det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvor mange chapters er det? Kom til 22 på to dager (ons og torsdag morgen), men nå har jeg vært bortreist hele langhelgen, og er keen på å runde det 26 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) I Tyrkia -Flynn: There's a guy above you, there's a guy above you! Nathan dukker opp over kanten og drar fienden ut over kanten av stupet -Flynn: There's a guy below you, there's a guy below you... Haha! Det var sånn det var, ja..! Jeg begynte jo med en gang å speide etter en person under meg, men så, 2 sekunder etterpå, gikk det opp et lys. Humor! Fantastisk spill! Endret 19. oktober 2009 av mortensol Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, vet jeg burde spilt eneren, men klarer nesten ikke å spille forjengere av spill når det nyeste allerede er ute Kjøp Drake's Fortune først, mye bedre å runde det minst en gang først. - Trenger du det? Nei -Forstår man litt mer av Among Thieves da? Ja -Går man glipp av flere morosmmheter i AT da? JA! Har fått låne Uncharted Drake's Fortune av en kompis nå, så kommer til å spille igjennom det nå før jeg skaffer meg 2'ern, har bursdag snart så då blir det innkjøp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Snip*Personlig var jeg litt misfornøyd med Drake's Fortune, og ønsket egentlig at ND gikk tilbake til Jak & Daxter. Men dette spillet har fått meg til å skifte mening, og gleder meg bare til Uncharted 3 nå. Snip* ND har sagt at neste prosjekt ikke blir Uncharted. På en måte håper jeg de gjør det slik, for da forblir Uncharted et spill blandt de aller beste. Men igjen hadde det vært sykt digg med en 3'er som kunne omhandlet gamle vikingskatter ' Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det Jeg skulle likt å sett Uncharted 3 i Roma Digger den byen! Jeg tror Uncharted kunne passa inn godt der med tanke på alle de historiske tingene i byen. Siste boss i Coloseum osv Dette spillet er AWESOME! (Jeg overdriver ikke engang, selv med stor farga skrift ) EDIT: Bra du tar deg tiden til å spille igjennom eneren. Det er verdt det! Endret 19. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fant "feilen" med at jeg ikke får trophy's. Jeg får dem, men det kommer ikke opp noen "svish-lyd" og bekreftelsesikon med navn på trophy oppe i hjørnet. Men kan gå inn på Medals og se om den blir huket av der. Litt kinkig, men bedre enn ikke noe trophy! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Merket en skriveleif i den norske teksten. Da du og Elena jager den fremste lastebilen, så sier Drake når han står bakpå med Elena; " There's the lead car, gun it( som betyr gi gass) men i teksten står det, "skyt den" Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Uncharted 3: Lost in the Desert Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Uncharted 3: Lost in the Desert og det er det nye spillet?hmm de har jo sakt at de ikke vet om de skal fortsette da. har du kilder(hvis du mener det)? eller er det bare noe du ønsker? Endret 19. oktober 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er på 80 %, og det var neimen ikke lett å legge fra seg spillet for å gjøre mattelekser nå Har bare funnet 30 skatter på egenhånd så langt. Kunne jo lagd en 3er der historien tar utgangspunkt i Egypt og pyramidene, og noe med at Napoelon var der så det blir noe lignende de to som er fra før av Endret 19. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå