Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

"Fish out of water!"

 

Gøy å spille som Marco Polo i multiplayer. I første kampen drev han ene på laget å fulgte etter meg, også maste han i mikrofonen om hvordan jeg fikk tak i den og alt mulig. Jeg hadde ikke mic, så jeg fikk ikke svart der og da, men det var litt gøy :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Fish out of water!"

 

Gøy å spille som Marco Polo i multiplayer. I første kampen drev han ene på laget å fulgte etter meg, også maste han i mikrofonen om hvordan jeg fikk tak i den og alt mulig. Jeg hadde ikke mic, så jeg fikk ikke svart der og da, men det var litt gøy :!:

hvordan får du han? kjøper du han i butikken eller noe?

og hva kan man bruke det man kjøper som gravitasjonen av osv?

Lenke til kommentar

Platinum gir Marco Polo, å runde spillet på Crushing gir Djengis Kahn. Djengis Kahn koster i midlertidig 1500000$ i multiplayer, så jeg driver å sparer opp til han nå. Marco Polo er gratis.

 

Det er baseball-Drake skinet og han ene negerpiraten som ser ut som om han er fra Drake's Fortune som er de ekstra LE skinsa?

 

Ja, det er riktig.

Endret av 41204
Lenke til kommentar
Platinum gir Marco Polo, å runde spillet på Crushing gir Djengis Kahn. Djengis Kahn koster i midlertidig 1500000$ i multiplayer, så jeg driver å sparer opp til han nå. Marco Polo er gratis.

 

Det er baseball-Drake skinet og han ene negerpiraten som ser ut som om han er fra Drake's Fortune som er de ekstra LE skinsa?

 

Ja, det er riktig.

Har du platinum :O ?

Lenke til kommentar

Spillet er helt sjukehus ja, grafikken er vill. Eneste jeg har å trekke litt ned på er at det hele føles ut som en lang klatretur. Føler at jeg klatrer _hele_ tiden! Og det derre katt og mus spillet med hu dama og fyren blir litt gammelt etterhvert.

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Fantastisk bra spill, bare enspillerdelen er som Drake's Fortune på steroider. Og så har man flerspiller, som jeg skal kaste bort mange timer på. Fantastisk historie, gameplayet er fantastisk og visuelt er det nok det beste jeg har sett.

 

Personlig var jeg litt misfornøyd med Drake's Fortune, og ønsket egentlig at ND gikk tilbake til Jak & Daxter. Men dette spillet har fått meg til å skifte mening, og gleder meg bare til Uncharted 3 nå.

 

Alle småtabbene fra DF er rettet opp, som granatkastingen og balanseringen med sixaxis-funksjonalitet som var bare dritt.

 

 

I tillegg fjernet de shooting-monsters-in-dark-corridors. Karakterene er bedre, historien er bedre, det er mindre dødtid(egentlig ingen dødtid). Bedre klatring og hopping, bedre skyting, flere våpen og MYE bedre nærkamp.

 

Utvilsomt denne generasjonens beste spill hvis man liker historiedrevne actionspill med separat flerspillerdel.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...