Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release

Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Tror kanskje dette er det beste spillet jeg har spilt av hele denne konsollgenerasjonen. Er ikke ferdig riktignok, er på chapter 22 av 24. Tror jeg skal runde det en gang til om kort tid, det er så :love:

Forresten, noen som vet hvordan jeg får tak i en treasure som ligger bak et gitter i det tempelet du er i med Chloe før du drar til togplassen ? Den ligger bak et gitter på andre "nivå" i det tempelet der hvor du måtte vri armene på den statuen for at det skulle tappes ut vannet.

Lenke til kommentar
Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game?

Fungerer fint her, har dog bare spilt 2 kamper.. Spilte også noe beta, heller ingen problem der. Har noe problemer med source spill online, så har ikke en fantastisk router.

Når du tester internett tilkobling i XMB, hva sier den på NAT-type og UPNP?

Det står UPnP- Not available

NAT Type- Type 2

Lenke til kommentar

Er kommet til chapter 9 nå og hittil har det vært fortryllende. Historien blir i grunn fortalt på en ganske anderledes måte enn i forhold til Drake's Fortune.

Måtte også bare teste competetive mp i natt. Jeg i level 1, knuste alle i den første deatmatchen in og hadde 22 kills alene. :!: I det andre gamet som jeg var i level 4 fikk jeg over 20 kills i dm da også.

Møtte på noen som hadde geeka mp delen allerede. En som var i level 44......

EDIT:

Treasure guide for de som er interessert i det ;)

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Bestemte meg for å runde enern før jeg begikk meg inn på toern. Tror jeg er ved slutten nå. Hvertfall masse zombielignende (ligner på Gollum) greier jeg må drepe. Litt teit i grunn... Trodde det skulle være "realistisk"

Beskytt de som ikke har prøvd spillet og putt innlegget ditt i en spoiler-skjuler.

Lenke til kommentar
Bestemte meg for å runde enern før jeg begikk meg inn på toern. Tror jeg er ved slutten nå. Hvertfall masse zombielignende (ligner på Gollum) greier jeg må drepe. Litt teit i grunn... Trodde det skulle være "realistisk"

Da trodde du feil. Syns Uncharted hadde vært mye mer kjedelig hvis det hadde vært realistisk, så det er bra slike ting er med.

Lenke til kommentar
Enig. Tror kanskje dette er det beste spillet jeg har spilt av hele denne konsollgenerasjonen. Er ikke ferdig riktignok, er på chapter 22 av 24. Tror jeg skal runde det en gang til om kort tid, det er så :love:

Forresten, noen som vet hvordan jeg får tak i en treasure som ligger bak et gitter i det tempelet du er i med Chloe før du drar til togplassen ? Den ligger bak et gitter på andre "nivå" i det tempelet der hvor du måtte vri armene på den statuen for at det skulle tappes ut vannet.

Hvis du går til den døra du kom inn i, altså sør for statuen, så går du inn i den døra til venstre (hvis du ser mot statuen er det til høyre/øst). Der kan du klatre opp den ødelagte trappen.

Er snart ferdig, men tror jeg skal spille igjennom en gang til med en gang for trophy -og treasurejakting.

Fantastisk spill og mange episke øyeblikk! Satt å gliste hele tiden under prologen :D

Dialogene og karakterene er 10 av 10 i min bok, og detaljnivået likeså. Det at klærne blir våte når du bader for eksempel. Elsker sånne småting :love:

Lenke til kommentar

Hvis du går til den døra du kom inn i, altså sør for statuen, så går du inn i den døra til venstre (hvis du ser mot statuen er det til høyre/øst). Der kan du klatre opp den ødelagte trappen.

Er snart ferdig, men tror jeg skal spille igjennom en gang til med en gang for trophy -og treasurejakting.

Fantastisk spill og mange episke øyeblikk! Satt å gliste hele tiden under prologen :D

Dialogene og karakterene er 10 av 10 i min bok, og detaljnivået likeså. Det at klærne blir våte når du bader for eksempel. Elsker sånne småting :love:

Snart ferdig her og... Er nesten litt trist at det er over så fort! Buh hu..

En av figurene kommenterer jo det med a klærne vært våte... ein eller annan gang i starten... "don't you like how wet denim squeaks when you walk"

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...