GoldlaXiE Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå snakket jeg om Spaceworld. Dem har satt alle nye spill til 499,- Det stod 599,- på spillet, men han trakk det fra i kassen. Men samma det. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Fant ut at det var "game mode" på tven som var grunnen til lip-sync error. 94%, tror nesten jeg må spare det til senere. Eller, har jo hard og crushing igjen etter mine 6% da. Har også sett et par skatter som er mer eller mindre utenfor rekkevidde, gleder meg til og finne en vei til de, for så å slå kloa i de! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei, dette spillet likte jeg skikkelig godt Var det flere her som dreit murstein når det dyret kikka på deg i isbreen? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ble nettopp ferdig med spillet på hard. Tok vel rundt 10 timer. Helt vanvittig bra spill! Elsket det første Uncharted-spillet, men dette var faktisk enda bedre på alle punkter. Utvilsomt blant de aller beste spillene så langt denne generasjonen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Fikk en sms fra posten for et par timer siden om at uncharted var klar til henting, og dermed har det (heldigvis) blitt noen timer spilling i kveld. Uten tvil et godt spill, og jeg gleder meg virkelig til å spille igjennom historien som virkelig engasjerer meg mye mer enn tidligere! Fikk altså LE fra Lefdal om noen lurer, de skal være glade for at de leverte det til meg i kveld... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Spilt i 9t28min i følge save game infoen. Komt 94%. Er helt firkanta i øynene nå. Tror jeg skal fortsette i morgen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Fikk en sms fra posten for et par timer siden om at uncharted var klar til henting, og dermed har det (heldigvis) blitt noen timer spilling i kveld. Uten tvil et godt spill, og jeg gleder meg virkelig til å spille igjennom historien som virkelig engasjerer meg mye mer enn tidligere! Fikk altså LE fra Lefdal om noen lurer, de skal være glade for at de leverte det til meg i kveld... Du bestilte ikke med brevpost så det var gratis frakt da? Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Helt supert spill! Endelig har jeg et spill å kose meg med på ps3. Eneste jeg har å pirke på er at coversystemet er en smule upresist. Men spørsmål: det er vel ikke bare fire baner i mp? For jeg får alltid valget om å stemme over en av de fire beta-banene... Hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan noen her sjekke om deres bonus behind the scenes videoer og har helt ødelagt lyd ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har noen tips til meg på siste bossen? Spiller på normal, sliter litt med han! Har fått han til det punktet hvor han begynner å kaste 3-4 granater om gangen, da går det ikke lenger.. Tips? HATER denne kampen.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har noen tips til meg på siste bossen? Spiller på normal, sliter litt med han! Har fått han til det punktet hvor han begynner å kaste 3-4 granater om gangen, da går det ikke lenger.. Tips? HATER denne kampen.. Nvm, ferdig nå. Endelig runnet spillet, på normal da.. FANTASTISK spill, noe av det bedre jeg har spilt.. Likte slutten Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå skal jeg snart legge meg i senga, dra dyna godt over meg og komme meg igjennom resten av spillet. Hvem vet, kanskje jeg tar noen oppdrag på hard også! Anbefaler å bla igjennom boka til drake! Står en del artig der. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Lefdal sendte visst med pakke som må hentest på postkontoret. Ba jo om brevpost.. Henter den nå i det minste Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Komt til chapter 8 nå. Og elsker spillet!! Overgår det første kraftigt, og det var jo allered perfekt! Dette skal eg kose meg med i helgen! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Lefdal sendte visst med pakke som må hentest på postkontoret. Ba jo om brevpost.. Henter den nå i det minste Samme hendte med meg så nå får jeg i det minste spilt i dag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Lefdal sendte visst med pakke som må hentest på postkontoret. Ba jo om brevpost.. Henter den nå i det minste Samme hendte med meg så nå får jeg i det minste spilt i dag Her også, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Warblader Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Lefdal sendte visst med pakke som må hentest på postkontoret. Ba jo om brevpost.. Henter den nå i det minste Samme hendte med meg så nå får jeg i det minste spilt i dag Her også, gleder meg som en unge! Her og... men da eg kjørte til posten (post i butikk) så hadde dei faen meg greit å send pakken ut med ein av postbilen som sikkert skal rundt heile kommunen før den kanskje dukker opp heime hos meg!!! pokker ta!!! Blir vel til at dei greir å låse den inne på postavdelingen for helga, så eg ikkje får spelet før mandag! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Faen!!!!! De hadde enda ikke sendt det fra lefdal, men i går ringte jeg dem, og da sa dem at det ble sendt på onsdag, men jeg fikk kvittering på mandag?!? ELENDIG NETTBUTIKK!!!! BARE KAOS!!! *forbannet* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Gamezone ROCKS!!!! GAMETIIIME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå