bandreas Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vil også anbelfale å spille igjennom 1'ern før man starter på 2'ern. Mest fordi samspillet mellon visse personligheter (prøver å ikke være spoiler her nå) bygger videre. Pluss at 1'ern er skikkelig bra. 53 treasures, og flere skal det bli! Dreit meg ut på Store'n og mangla 10 000 til Sir Francis Drake-skin Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 har ennå ikke fått det fra lefdal... Kjøper fra en annen side nå! noen anbefalinger? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Steder der de.. selger spill. Over disk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 har ennå ikke fått det fra lefdal... Ikke jeg heller! Enda en Uncharted-løs helg i vente Dette var ille lefdal! Skjerp dere! Jeg fikk jo e-posten på mandag jo! Det er grenser for hvor lang tid dere kan bruke... *Oppgitt!* Lenke til kommentar
Noes Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Har noen av dere snakket med lefdal? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Har noen av dere snakket med lefdal? Ikke jeg i hvert fall... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal sende en mail til dem nå og si at de er inkompitente idioter som ikke har klart å fått levert spillet enda. Når omtrent alle som har bestilt fra andre sider har fått spillet så kan det jo ikke være posten sin feil. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Ingen vits å snakke med Lefdal, eneste man får høre er at det enten a) skal blir sendt snarest eller b) det er sendt og man må spore opp selv/ta kontakt med posten selv. Alle som har handlet hos lefdal burde i mine øyne bare heve kjøpet pga for lang leveringstid og kjøpe det over disk i en butikk nær der du bor. Man går glipp av minimalt ved å ikke kjøpe spesialversionen og spillet er så bra at man burde legge av hele helga til det Endret 16. oktober 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ingen vits å snakke med Lefdal, eneste man får høre er at det enten a) skal blir sendt snarest eller b) det er sendt og man må spore opp selv/ta kontakt med posten selv. Alle som har handlet hos lefdal burde i mine øyne bare heve kjøpet pga for lang leveringstid og kjøpe det over disk i en butikk nær der du bor. Man går glipp av minimalt ved å ikke kjøpe spesialversionen og spillet er så bra at man burde legge av hele helga til det Men for de som faktisk ønsker LE selv om det ikke er de store forskjellene, hvordan kan vi skaffe LE nå når vi ikke har fått den vi bestilte? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne.. Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt? Endret 16. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne.. Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt? Tror det er 100,- i rabatt hos alle spaceworld butikkene.. fikk også 100,- rabatt der! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Andre som opplever at lyden er "out of sync" i cutscenes? Opplevde det grovt i aller første scene, i baren på beachen, etterpå virket det ganske greit. Men jeg var nok for blendet av grafikken til å sjekke ut lip-sync nøye. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Faen ta Lefdal.. Betaler ikke 599,- for et spill hver dag. Så man burde jo i det minste forvente at det kommer tidsnok!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Sjokk at Elkjøp og Lefdal er trege.. Tar ikke sjansen på de igjen etter at det tok 9 dager før jeg fikk ODST. (Elkjøp og Lefdal har samme eier, like nettbutikker, veldig likt utvalg og priser, så da går jeg utifra at nettbutikken er driftet av samme stedet.) Endret 16. oktober 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Elkjøp sin nettbutikk har jeg faktisk bare god erfaring med og fikk FIFA 10 en dag før release, så selv om Lefdal har samme eier tror jeg ikke det er helt likt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne.. Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt? Tror det er 100,- i rabatt hos alle spaceworld butikkene.. fikk også 100,- rabatt der! Nye spill skal koste 499,- Derfor dere får "rabatt". Lenke til kommentar
Noes Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Elkjøp sin nettbutikk har jeg faktisk bare god erfaring med og fikk FIFA 10 en dag før release, så selv om Lefdal har samme eier tror jeg ikke det er helt likt. Fikk også fifa 10 en dag før release, men fra lefdal. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne.. Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt? Tror det er 100,- i rabatt hos alle spaceworld butikkene.. fikk også 100,- rabatt der! Nye spill skal koste 499,- Derfor dere får "rabatt". Vell, Uncharted kosta tydeligvis ikkje 499,- så mange andre steder.. Sjekka 3 butikker på Lagunen, og kun Spaceworld hadde det til 499. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå snakket jeg om Spaceworld. Dem har satt alle nye spill til 499,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå