Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Jeg vil også anbelfale å spille igjennom 1'ern før man starter på 2'ern. Mest fordi samspillet mellon visse personligheter (prøver å ikke være spoiler her nå) bygger videre. Pluss at 1'ern er skikkelig bra.

 

53 treasures, og flere skal det bli! Dreit meg ut på Store'n og mangla 10 000 til Sir Francis Drake-skin :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vits å snakke med Lefdal, eneste man får høre er at det enten a) skal blir sendt snarest eller b) det er sendt og man må spore opp selv/ta kontakt med posten selv.

 

Alle som har handlet hos lefdal burde i mine øyne bare heve kjøpet pga for lang leveringstid og kjøpe det over disk i en butikk nær der du bor. Man går glipp av minimalt ved å ikke kjøpe spesialversionen og spillet er så bra at man burde legge av hele helga til det :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Ingen vits å snakke med Lefdal, eneste man får høre er at det enten a) skal blir sendt snarest eller b) det er sendt og man må spore opp selv/ta kontakt med posten selv.

 

Alle som har handlet hos lefdal burde i mine øyne bare heve kjøpet pga for lang leveringstid og kjøpe det over disk i en butikk nær der du bor. Man går glipp av minimalt ved å ikke kjøpe spesialversionen og spillet er så bra at man burde legge av hele helga til det :)

 

Men for de som faktisk ønsker LE selv om det ikke er de store forskjellene, hvordan kan vi skaffe LE nå når vi ikke har fått den vi bestilte?

Lenke til kommentar
Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt :)

 

Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne..

 

Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt?

 

Tror det er 100,- i rabatt hos alle spaceworld butikkene.. fikk også 100,- rabatt der!:)

Nye spill skal koste 499,- Derfor dere får "rabatt".

Lenke til kommentar
Kjøpte det akkurat på Spaceworld. Kosta egentlig 599, men fikk 100kr i rabatt :)

 

Tenkte jeg skulle kjøpe 1'ern også, men det hadde de ikke inne..

 

Noen spesiell grunn til at du fikk rabatt?

 

Tror det er 100,- i rabatt hos alle spaceworld butikkene.. fikk også 100,- rabatt der!:)

Nye spill skal koste 499,- Derfor dere får "rabatt".

 

Vell, Uncharted kosta tydeligvis ikkje 499,- så mange andre steder.. Sjekka 3 butikker på Lagunen, og kun Spaceworld hadde det til 499.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...