Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca *78% og 37 skatter, så jeg har nok oversett en del. Nå skal nok spillet spilles igjennom en gang eller to til i nærmeste fremtid, skal klare alle 100(101?). Så herlig utsikt i et spill skal du lete lenge etter! Er bare kos å gå å titte etter skatter. :D

 

Edit: Også så mye fete ting det er å finne! Utrolig bra laget, samtlige skatter.. Setter nesten omgivelsene i andre rekke. :p

Endret av MamboJambo
Lenke til kommentar

Dere som forgjeves venter på leveranse fra trege nettsider, dere vet at dere har 14 dagers fri angrerett? Det vil si at dere fint kan labbe ned på butikken i morra og kjøpe spillet. Hvis eksemplaret dere venter på noen gang dukker opp har dere rett til fullstendig refundering av kjøpet, og dere trenger ikke gi begrunnelse eller levere inn kvittering.

 

Har enda ikke kjøpt spillet, har en målsetting om å runde de spillene jeg har liggende først før jeg kjøper noe nytt. Men vet ikke om jeg klarer å vente! :dribble:

Lenke til kommentar
Dere som forgjeves venter på leveranse fra trege nettsider, dere vet at dere har 14 dagers fri angrerett? Det vil si at dere fint kan labbe ned på butikken i morra og kjøpe spillet. Hvis eksemplaret dere venter på noen gang dukker opp har dere rett til fullstendig refundering av kjøpet, og dere trenger ikke gi begrunnelse eller levere inn kvittering.

 

Har enda ikke kjøpt spillet, har en målsetting om å runde de spillene jeg har liggende først før jeg kjøper noe nytt. Men vet ikke om jeg klarer å vente! :dribble:

 

Skal man i så fall bare sende tilbake spillet til den aktuelle nettsiden (lefdal i mitt tilfelle)? Må man da betale frakten for å sende det tilbake? Hvordan funker egentlig det er?

Lenke til kommentar

IMO er det helt idiotisk å spille 2'ern uten å ha rundet 1'ern først. Syntes man går glipp av veldig mye da, og det tror jeg de fleste andre som har spilt hele 1'ern er enig i. Er det for vanskelig med 1'ern på normal så spill det på easy. Tar det sikkert en kveld eller to. Er det for vanskelig på easy skjønner jeg ikke hvorfor du kjøper 2'ern.

Lenke til kommentar
IMO er det helt idiotisk å spille 2'ern uten å ha rundet 1'ern først.

IMO er dette et noe hyperbolsk utsagn uten noe særlig substans. Jeg har ikke spilt originalspillet, men koser meg likefullt med Among Thieves. Det er ingenting i historien som jeg finner forvirrende eller ukomplett.

Lenke til kommentar
Haaaaater at noen tåler umenneskelig mange skudd.

Er jo pga deres armor. I Uncharted 2 er dette mye bedre balansert i Uncharted 1.

 

Har nå kommet 84% på vanskelig. Storkoser meg virkelig! :) Er den villeste grafikken man finner der ute altså, helt sjukt.

 

Ser jo at de bruker armor, men når noen tåler nesten 100 skudd blir det for dumt. Ett par - tre maks er det beste. Uncharted 1 blir nesten et utrolig mye bedre spill nettopp pga av denne realismen.

Lenke til kommentar

Problemet for Uncharted 2 er at det ser for realistisk ut. Derfor forventer vi også at alt skal være realistisk, men man må ikke glemme at dette er et adventurespill hvor man bestandig setter ting på spissen. Bare se på Idiana Jones filmene. Er jo egentlig ikke så mye som er realistisk men morsomt er det likevel. Jeg synes ikke U2 er noe værre en andre spill på dette området. Men vi forventer at dette også skal være så realistisk ettersom grafikken er så bra.

 

Får du inn et headshot faller fienden om med ett skudd. Kommer også veldig an på hvilket våpen du bruker, men skulle alle våpnene fungert på samme måte hadde man like greit greid seg med ett våpgen gjennom hele spillet. Hvis det er for vanskelig så endre vanskelighetsgrad underveis. Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
IMO er det helt idiotisk å spille 2'ern uten å ha rundet 1'ern først.

IMO er dette et noe hyperbolsk utsagn uten noe særlig substans. Jeg har ikke spilt originalspillet, men koser meg likefullt med Among Thieves. Det er ingenting i historien som jeg finner forvirrende eller ukomplett.

 

Spillet er ikke lagd som en forlengelse av eneren heller. Fått spilt noe hittil, kommet til kapt 6 og jeg lurer egentlig på om historien i 2eren legger seg før 1eren. Uansett de eneste linkene jeg så langt har funnet til det første spillet er noen easter eggs. Fordelen med å spille 2eren først vil vel være at du vet det allerede finnes et like godt, om ikke bedre spill som allerede er laget og venter.

Lenke til kommentar
IMO er det helt idiotisk å spille 2'ern uten å ha rundet 1'ern først.

IMO er dette et noe hyperbolsk utsagn uten noe særlig substans. Jeg har ikke spilt originalspillet, men koser meg likefullt med Among Thieves. Det er ingenting i historien som jeg finner forvirrende eller ukomplett.

 

Spillet er ikke lagd som en forlengelse av eneren heller. Fått spilt noe hittil, kommet til kapt 6 og jeg lurer egentlig på om historien i 2eren legger seg før 1eren. Uansett de eneste linkene jeg så langt har funnet til det første spillet er noen easter eggs. Fordelen med å spille 2eren først vil vel være at du vet det allerede finnes et like godt, om ikke bedre spill som allerede er laget og venter.

Det blir ganske mange henvisninger til det første spillet etterhvert. Bare vent. Men det er ingenting ved dette spillet som krever at du har spilt det første, men det blir faktisk utrolig mye morsommere.

 

 

F.eks. når han på et punkt utbryter noe sånn som "om det spretter frem en zombie her nå, klikker jeg!" :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...