Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhåndsbestillte fra gamezone, det kom ikke i dag heller :thumbdown:

Skal nok aldri bestille noe derfra igjen nei, anbefaler ihvertfall ingen til å forhåndbestille derfra. Risen har jo forsatt ikke kommet fra dem 2 uker etter release..

 

Jeg fikk dagen før det kom ut, fra gamezone :)

 

Fikk det dagen før jeg også. Aldri hatt noen problemer fra de. Kan jo hende det er Posten som roter.

Lenke til kommentar

Det kom ikke i dag heller! :scared: Jeg vurderer seriøst å gå på elkjøp, expert eller spaceworld for å kjøpe det nå! Synd det ikke er noen GameStop/EBGames eller GAME-butikk i nærheten...

 

WTF?! og jeg som forhåndsbestilte for 599,- for å få spillet til release dato!!! Så har jeg enda ikke fått det, og nå har de satt ned prisen med hundre kroner!! Blir forbanna...

 

Jeg betalte også 599,- på lefdal.com for å få LE på release-dagen...

 

Det koster fortsatt 599,- for LE på lefdal.com ;)

 

EDIT: "Normale" Uncharted 2 koster også 599,- på lefdal.com for så vidt ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Ahh, for et spill. Ikke bare årets spill, men tidenes spill. Alt er sexy, sexy, sexy :D Blandingen av ren action, cut-scenes, gåter, utforsking og dialoger er rett og slett perfekt. 100 treasures å jakte ned, x-antall trophy's og senere online spilling. Man kan jo ikke be om mer rett og slett!

 

Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er...

Lenke til kommentar
Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er...

 

Det finnes altid de som er uenig, men i dette tilfellet tror jeg de er i fåtall. Anmelderen hos gamer.no var nok en av disse.

Av 53 brukeranmeldelser hos Metacritic har 50 gitt karakteren 10, 1 person gitt karakter 9, mens 2 stykker har gitt 7.

Forteller det meste.

Lenke til kommentar
Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er...

 

Aldri tatt Gamer seriøst og kommer aldri til å gjøre det heller.De ville vel skille seg ut igjen slik som med KZ2..for å få ekstra hits på siden.

 

Spilt ett par timer nå og må si dette er noe av det beste jeg har spilt på leeeeenge:) ND kan det å lage fete spill :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...