rhaan Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Forhåndsbestillte fra gamezone, det kom ikke i dag heller Skal nok aldri bestille noe derfra igjen nei, anbefaler ihvertfall ingen til å forhåndbestille derfra. Risen har jo forsatt ikke kommet fra dem 2 uker etter release.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Driver på chapter 23 nå..Normal Dere som har rundet det, hvor mange chapters er det? Husker ikkje heilt, men trur 25, eller 26 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 ................Klikker!!!! De sendte det på mandag, kom ikke i dag heller.... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Forhåndsbestillte fra gamezone, det kom ikke i dag heller Skal nok aldri bestille noe derfra igjen nei, anbefaler ihvertfall ingen til å forhåndbestille derfra. Risen har jo forsatt ikke kommet fra dem 2 uker etter release.. Jeg fikk dagen før det kom ut, fra gamezone Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Forhåndsbestillte fra gamezone, det kom ikke i dag heller Skal nok aldri bestille noe derfra igjen nei, anbefaler ihvertfall ingen til å forhåndbestille derfra. Risen har jo forsatt ikke kommet fra dem 2 uker etter release.. Jeg fikk dagen før det kom ut, fra gamezone Fikk det dagen før jeg også. Aldri hatt noen problemer fra de. Kan jo hende det er Posten som roter. Lenke til kommentar
Warblader Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Pokker og.......... Ikkje i dag heller!! Argghhhhh!!!!!!!!! Forbanna treg lefdal skulle være no da! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Glad for at Elkjøp har gratis frakt. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...equisition-View Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 WTF?! og jeg som forhåndsbestilte for 599,- for å få spillet til release dato!!! Så har jeg enda ikke fått det, og nå har de satt ned prisen med hundre kroner!! Blir forbanna... Lenke til kommentar
Noes Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Same here. De sendte det på mandag stod det, men ingenting i dag heller. Fifa 10 fikk jeg dagen før release :/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Kjøpte min kopi i dag Gleder meg til jeg skal spille. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Det kom ikke i dag heller! Jeg vurderer seriøst å gå på elkjøp, expert eller spaceworld for å kjøpe det nå! Synd det ikke er noen GameStop/EBGames eller GAME-butikk i nærheten... WTF?! og jeg som forhåndsbestilte for 599,- for å få spillet til release dato!!! Så har jeg enda ikke fått det, og nå har de satt ned prisen med hundre kroner!! Blir forbanna... Jeg betalte også 599,- på lefdal.com for å få LE på release-dagen... Det koster fortsatt 599,- for LE på lefdal.com EDIT: "Normale" Uncharted 2 koster også 599,- på lefdal.com for så vidt Endret 15. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Sint på Lefdal Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ahh, for et spill. Ikke bare årets spill, men tidenes spill. Alt er sexy, sexy, sexy Blandingen av ren action, cut-scenes, gåter, utforsking og dialoger er rett og slett perfekt. 100 treasures å jakte ned, x-antall trophy's og senere online spilling. Man kan jo ikke be om mer rett og slett! Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er... Det finnes altid de som er uenig, men i dette tilfellet tror jeg de er i fåtall. Anmelderen hos gamer.no var nok en av disse. Av 53 brukeranmeldelser hos Metacritic har 50 gitt karakteren 10, 1 person gitt karakter 9, mens 2 stykker har gitt 7. Forteller det meste. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Runda 94% !! Bare litt igjen! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Runda 94% !! Bare litt igjen! Du gjør meg misunnelig Endret 15. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Og er så uenig med gamer.no anmeldelsen som det går ann. Måtte bare skrive det, for akkurat nå irriterer jeg meg faktisk over hvor talentløs anmelderen som skrev den er... Aldri tatt Gamer seriøst og kommer aldri til å gjøre det heller.De ville vel skille seg ut igjen slik som med KZ2..for å få ekstra hits på siden. Spilt ett par timer nå og må si dette er noe av det beste jeg har spilt på leeeeenge:) ND kan det å lage fete spill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ble litt skuffet i starten da jeg følte at det ble altfor mange cut scenes, men nå begynner det jaggu meg å svinge så det holder. Dette virker SÆRDELES lovende! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Nettopp runda på normal. Meget bra spill, episk rett og slett! 11/10 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Synd jeg ble for sen til posten. Vet ikke helt hvorfor jeg skulle få hentelapp for et spill, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå