Fenixen Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 da har jeg hentet uncharted2 og bestillt brutal legend i samme slengen.. to bad at jeg må til oslo og jobbe i hele morgen, spillet må samle støv til fredag Brutal legend og uncharted 2 for 400kroner totalt, må bare elske gamestop sitt bytt 2 spill tilbud kombinert med billige spill fra play.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Selv handlet Uncharted nå. Skal bli digg og spille litt senere Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Selv handlet Uncharted nå. Skal bli digg og spille litt senere Hvorfor ikke uncharted 2? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Han må jo starte med det hvis han ikke har spilt det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Selvsagt Uncharted 2. 1'ern har eg runda for lenge siden! Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Uncharted 2 er rå . Har så langt kommet 25%, og skal vel fortsette om litt Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Rundet akkurat spillet på normal. Fantastisk spill på alle måter. 10/10. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ah ferdig, gamet mer eller mindre non-stop siden 10.30 i dag Helt sykt bra spill, intenst hele veien! Prøvde en kjapp runde deathmatch også, virket decent nok! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Har aldri helt skjønt meg på folk som runder spill på en dag.. Mye morsommere og utforske og bruke litt lengre tid synes jeg. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan ikke huske sist jeg har spilt et spill som har fått meg til og spille i over 8 timer i strekk :-O Er enda ikke ferdig med spillet. Sykt bra Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Driver på chapter 23 nå..Normal Dere som har rundet det, hvor mange chapters er det? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 De som har hentet forhåndsbestilt spill hos Gamestop, fikk dere LE versjonen? Jeg fikk nemlig standard versjonen. Spillet i seg selv er veldig bra uansett, er mest overrasket over hvor sømløs overgangen fra filmsekvens til spill er, manger ganger jeg ikke visste at filmensekvensen var over og at jeg skulle spille Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Fikk spillet i går kveld. 58% ferdig på normal, blir vel til at jeg starter på nytt på hard så fort jeg er ferdig, akkurat som med enern. Gruer meg vilt til crushing, tror det kan bli tøft. Herlig spill, noe buggy.. Under cut-scenes så hender det at lyden hakker et par ganger også er lyden out of sync til jeg tar over styringa igjen. Andre som opplever dette? Også sier jeg som Drake "where are all these guys coming from?".. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 De som har hentet forhåndsbestilt spill hos Gamestop, fikk dere LE versjonen? Jeg fikk nemlig standard versjonen. Spillet i seg selv er veldig bra uansett, er mest overrasket over hvor sømløs overgangen fra filmsekvens til spill er, manger ganger jeg ikke visste at filmensekvensen var over og at jeg skulle spille Ja, jeg kunne velge om jeg ville ha vanlig versjon, eller Limited Edition (Steel book) versjonen, så da tok jeg selvfølgelig den. Som sagt tidligere i tråden, fikk de kun inn et begrenset antall med LE, så det var første mann til mølla. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Har aldri helt skjønt meg på folk som runder spill på en dag.. Mye morsommere og utforske og bruke litt lengre tid synes jeg. Kunne ikke sagt det bedre selv Jeg får spillet etterpå og jeg skal ta meg god tid. Samme gjorde jeg første gangen med 1'ern, så pløyde jeg igjennom. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen i Tromsø som vet om spiderman har UC2? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Skal prøve og finne alle 100 skattene, så kommer til og bruke god tid. Det som er gøy Kom meg til chapter 3 i går, veldig fornøyd sålangt! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 En av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt. Lever meg skikkelig inn i spillet. Fikk sånn wow følelse når jeg stod på toppen av ene bygningen og bare skua utover. Så fantastisk mye detaljer at det går meg hus forbi at dem kun har brukt 2 år på spillet. Slet litt med sikt og pek i starten, men det gikk seg til i løpet av noen chapters. Brukt nå ca 4 timer på 8 chapters, og har planer om å bruke like lang tid på de neste 8. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg får håpe jeg får det i dag! Tror nok uansett at jeg kommer til å bruke litt tid på det for å utforske områder, lete etter skatter og nyte spillet fult ut Jeg skjønner ikke helt hva som er gleden ved å runde det første dagen man får det, på samme måte som man ikke leser gjennom en spennende bok for å bli ferdig, men heller for å glede seg over alt som skjer, bli spent, og leve seg inn i alt som skjer Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Følelsen av å være med i en Indiana Jones film, det er veldig dekkende beskrivelse for hvordan jeg opplever spillet. Grafikken er bare jaw dropping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå