praystation Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Litt tidlig å si, ettersom det kommer veldig mange andre gode spill i år?Joda, jeg er bare på chapter 4, utforsker og koser meg. Får ikke den koden jeg fikk av gamestop til å fungere, sinnsykt irriterende. Skal visstnok få dobbelt så mye penger elns når jeg spiller MP. Kapittel 4, da har det jo bare så vidt begynt å ta løst. Bare vent til du kommer litt lengre ut i spillet.... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva faen!?! Fikk ikke spillet i dag heller, rævva høstferie og lefdal Får håpe det kommer i morgen da... Er dette en klagesak? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da setter jeg i gang og! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Da jeg løftet opp lokket på postkassa var det ikke noe fra lefdal der Så klart hørte jeg på en sang som heter "End of the world" samtidg, det gjorde bare opplevelsen enda værre Nå har jeg ventet på dette spillet så lenge at jeg ikke husker når jeg fikk vite at det kom en 2er, så da er det rimelig kjipt å ikke få det på release-dagen Endret 14. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Begge dere som ikke fikk bestilte fra Lefdal? Er nesten glad kortet mitt ble sperret for da fikk jeg tak i den på butikk i dag og billigere, også har LE så lite som jeg bryr meg om da jeg bryr meg egentlig bare om single player. Pluss at Lefdal var jævlig irriterende på kundeservice, sa at spillet var sendt osv sånn at den skulle nå meg til lanseringsdatoen (sa dette på mandag) og at pengene hadde klart å komme seg gjennom før kortet ble sperret tydeligvis; men så fikk jeg plutselig SMS i går som sa at pengene hadde blitt returnert til kontoen min og at ordren hadde blitt kansellert. Gadd ikke reagere så mye men syns det var veldig dårlig gjort, så nå er jeg en fornøyd person altså. Endret 14. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kanskje ingen som bestilte spillet fra lefdal har fått det? Eller kan noen som har fått LE fra lefdal avkrefte dette? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Begge dere som ikke fikk bestilte fra Lefdal? Er nesten glad kortet mitt ble sperret for da fikk jeg tak i den på butikk i dag og billigere, også har LE så lite som jeg bryr meg om da jeg bryr meg egentlig bare om single player. Pluss at Lefdal var jævlig irriterende på kundservice, sa at spillet var sendt osv sånn at den skulle nå meg til lanseringsdatoen (sa dette på mandag) og at pengene hadde klart å komme seg gjennom før kortet ble sperret tydeligvis; men så fikk jeg plutselig SMS i går som sa at pengene hadde blitt returnert til kontoen min og at ordren hadde blitt kansellert. Gadd ikke reagere så mye men syns det var veldig dårlig gjort, så nå er jeg en fornøyd person altså. Enig i det der! Lefdal har elendig kundeservice Kanskje ingen som bestilte spillet fra lefdal har fått det? Eller kan noen som har fått LE fra lefdal avkrefte dette? Husker jeg helt feil, eller var det du som jobbet på Elkjøp? Endret 14. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Latterlig at det er kun 1800 spillere online akkurat nå, tar jo en evighet å finne match ;D Endret 14. oktober 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Haha kjedelig for dere som har forhåndsbestilt å ikke få det idag. Kan jo bare gå i butikken og kjøpe det da, og bruke angreretten hos Lefdal. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da har jeg vært på GameStop og henta spillet. Fikk LE-boksen, selv om jeg forhåndsbestilte den vanlige. Veldig fornøyd. Bare synd at spillet skal få stå i hylla noen dager mens jeg spiller Metal Gear Solid 3... Spørs om jeg klarer å holde meg... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 60 min til jeg er ferdig med tjeneste for dagen. Beine tilbake til leiren, sette seg i bilen og bryte alt av fartsgrenser for å komme seg til Elkjøp. Står forøvrig at de ikke har på lager, men regner med de ikke har fått oppdatert dette? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal jeg blåse av lommepengene mine på Uncharted 2? 600 kroner as we speak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kort sagt, ja. Det er verdt 600 kr. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Damn, sjekket postkassen i dag og der lå det en stor beige pakke lignende de fra elkjøp. Jess, tenke jeg , men da jeg åpnet den lå det en drikkeflaske jeg har vunnet hos tv2 sportens tippeligamanager. Hva er oddsen for at pakken skulle inneholde en flaske når jeg kun har deltatt på tippeligamanager en gang og dette er utgivelsesdatoen til uncharted. Skjerp dere Lefdal! (nå kan jeg sasøke dem for ikke å fulge reklamen deres om at spillet er hos deg på realasedagen) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lefdal fucked up. Alle må bruke angreretten mot Lefdal og boycotte de og kjøpe det et annet sted i dag! Men snakkes folkens, enjoy the game. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Okey! Da er det avgjort! Jeg skal blåse av 590 kroner på Uncharted 2. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har spilt gjennom 3-4 kapitler sålangt, og det virker utrolig bra Kjøpte spillet på Spaceworld for 499.- god deal! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det så bra som det ser ut til? Jeg vurderer å kjøpe det, men vill ikke risikere at jeg blir like skuffet som jeg ble med fc2. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Okey! Da er det avgjort! Jeg skal blåse av 590 kroner på Uncharted 2. Meget godt valg. Uncharted 2 er et av de få spillene jeg mener er verdt 600,- Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Damn, sjekket postkassen i dag og der lå det en stor beige pakke lignende de fra elkjøp. Jess, tenke jeg , men da jeg åpnet den lå det en drikkeflaske jeg har vunnet hos tv2 sportens tippeligamanager. Hva er oddsen for at pakken skulle inneholde en flaske når jeg kun har deltatt på tippeligamanager en gang og dette er utgivelsesdatoen til uncharted. Skjerp dere Lefdal! (nå kan jeg sasøke dem for ikke å fulge reklamen deres om at spillet er hos deg på realasedagen) Hvor nevner de at det skal GARANTERT bli gitt ut på utgivelsesdatoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå