Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release

Meh.

Anbefalte innlegg

Litt tidlig å si, ettersom det kommer veldig mange andre gode spill i år?

Joda, jeg er bare på chapter 4, utforsker og koser meg.

Får ikke den koden jeg fikk av gamestop til å fungere, sinnsykt irriterende.

Skal visstnok få dobbelt så mye penger elns når jeg spiller MP.

Kapittel 4, da har det jo bare så vidt begynt å ta løst. Bare vent til du kommer litt lengre ut i spillet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg løftet opp lokket på postkassa var det ikke noe fra lefdal der :scared: Så klart hørte jeg på en sang som heter "End of the world" samtidg, det gjorde bare opplevelsen enda værre :thumbdown:

Nå har jeg ventet på dette spillet så lenge at jeg ikke husker når jeg fikk vite at det kom en 2er, så da er det rimelig kjipt å ikke få det på release-dagen :(

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Begge dere som ikke fikk bestilte fra Lefdal? Er nesten glad kortet mitt ble sperret for da fikk jeg tak i den på butikk i dag og billigere, også har LE så lite som jeg bryr meg om da jeg bryr meg egentlig bare om single player. Pluss at Lefdal var jævlig irriterende på kundeservice, sa at spillet var sendt osv sånn at den skulle nå meg til lanseringsdatoen (sa dette på mandag) og at pengene hadde klart å komme seg gjennom før kortet ble sperret tydeligvis; men så fikk jeg plutselig SMS i går som sa at pengene hadde blitt returnert til kontoen min og at ordren hadde blitt kansellert. Gadd ikke reagere så mye men syns det var veldig dårlig gjort, så nå er jeg en fornøyd person altså. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Begge dere som ikke fikk bestilte fra Lefdal? Er nesten glad kortet mitt ble sperret for da fikk jeg tak i den på butikk i dag og billigere, også har LE så lite som jeg bryr meg om da jeg bryr meg egentlig bare om single player. Pluss at Lefdal var jævlig irriterende på kundservice, sa at spillet var sendt osv sånn at den skulle nå meg til lanseringsdatoen (sa dette på mandag) og at pengene hadde klart å komme seg gjennom før kortet ble sperret tydeligvis; men så fikk jeg plutselig SMS i går som sa at pengene hadde blitt returnert til kontoen min og at ordren hadde blitt kansellert. Gadd ikke reagere så mye men syns det var veldig dårlig gjort, så nå er jeg en fornøyd person altså. :)

Enig i det der! Lefdal har elendig kundeservice :thumbdown:

Kanskje ingen som bestilte spillet fra lefdal har fått det?

Eller kan noen som har fått LE fra lefdal avkrefte dette?

Husker jeg helt feil, eller var det du som jobbet på Elkjøp?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Latterlig at det er kun 1800 spillere online akkurat nå, tar jo en evighet å finne match ;D

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Damn, sjekket postkassen i dag og der lå det en stor beige pakke lignende de fra elkjøp. Jess, tenke jeg , men da jeg åpnet den lå det en drikkeflaske jeg har vunnet hos tv2 sportens tippeligamanager. Hva er oddsen for at pakken skulle inneholde en flaske når jeg kun har deltatt på tippeligamanager en gang og dette er utgivelsesdatoen til uncharted. Skjerp dere Lefdal! (nå kan jeg sasøke dem for ikke å fulge reklamen deres om at spillet er hos deg på realasedagen)

Lenke til kommentar
Damn, sjekket postkassen i dag og der lå det en stor beige pakke lignende de fra elkjøp. Jess, tenke jeg , men da jeg åpnet den lå det en drikkeflaske jeg har vunnet hos tv2 sportens tippeligamanager. Hva er oddsen for at pakken skulle inneholde en flaske når jeg kun har deltatt på tippeligamanager en gang og dette er utgivelsesdatoen til uncharted. Skjerp dere Lefdal! (nå kan jeg sasøke dem for ikke å fulge reklamen deres om at spillet er hos deg på realasedagen)

Hvor nevner de at det skal GARANTERT bli gitt ut på utgivelsesdatoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...