Niram Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hele gårsdagen gikk med på å spille Uncharted 2 gitt Spilte i 5t 15m.. Spiller på normal, og har akkurat kommet til chapter 17.. Ufattelig bra spill, trolig noe av det beste jeg har spilt. Skal starte på hard når jeg har spilt ferdig på normal.. Gled dere, dere som får det i dag. Dere har en FANTASTISK opplevelse i vente! Jeg syns spillet bare blir bedre og bedre utover. Hvor mange chapters er det? Ca 25? Er vel snart ferdig med første gjennomkjøring da, litt trist i grunn.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tror det er 26 eller 27 Da blir det gaming fra meg fra 14.00 og utover. Gleder meg helt vilt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Anbefaler egentlig "drevne" uncharted- spillere å starte på "vanskelig". Jeg har kun spilt gjennom ener'n på normal, og har foreløpig 0 problemer med å pløye meg gjennom Among Thieves på normal.. Blir nok flere gjennomspillinger ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Sov ikke hele natten og stikker på platekompaniet nå snart i Bergen der de åpner 9 og kjøper det. Hadde egentlig bestilt LE fra Lefdal som tidligere nevnt men pga. noe dritt med kort som måtte bli sperret ble det avbestilt. Så da bruker jeg heller 15% rabatt jeg har på Platekompaniet og kjøper den vanlige nå for ca 510 kr. som er da 90 kr billigere enn det hadde vært for LE fra Lefdal så. Men går jeg glipp av noe særlg mtp. LE? Spørsmål til de som har kjøpt det... Endret 14. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sov ikke hele natten og stikker på platekompaniet nå snart i Bergen der de åpner 9 og kjøper det. Hadde egentlig bestilt LE fra Lefdal som tidligere nevnt men pga. noe dritt med kort som måtte bli sperret ble det avbestilt. Så da bruker jeg heller 15% rabatt jeg har på Platekompaniet og kjøper den vanlige nå for ca 510 kr. som er da 90 kr billigere enn det hadde vært for LE fra Lefdal så. Men går jeg glipp av noe særlg mtp. LE? Spørsmål til de som har kjøpt det... Jeg har limited edition. Så vidt meg bekjent er det annerledes boks, samt currency multiplier og golden weapons online Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gleder meg til å hente spillet etter skolen i dag!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Må nok til byn og handle meg dette i dag! Blir nok noen timer gaming i kveld! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for svar Niram. Jaja, jeg måtte ha noe i dag og Platekompaniet hadde ikke LE en gang så da gikk jeg til innkjøp av "vanlige" Uncharted 2 til 510 kr. Fornøyd jeg. Reiser til utlandet i kveld så måtte då det så raskt som mulig og spille gjennom så mye som jeg kan på ca. 5-6 timer! Nå er det bare å slå på PS3'en og komme seg i gang! Gleder meg! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det noen som vet åssen dette vil funke med GameStop-forhåndsbestilling? Har forhåndsbestilt det, men har enda ikke fått noen melding på telefonen. Altså, det er ikke så sent på dagen, men ville tro at siden man har forhåndsbestilt det, ville man få melding med det samme butikken åpnet og det var mulig å hente spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Er det noen som vet åssen dette vil funke med GameStop-forhåndsbestilling? Har forhåndsbestilt det, men har enda ikke fått noen melding på telefonen. Altså, det er ikke så sent på dagen, men ville tro at siden man har forhåndsbestilt det, ville man få melding med det samme butikken åpnet og det var mulig å hente spillet? Gå og hent det i butikken. Slik som jeg gjorde. Det var kø utenfor. Forresten, jeg fikk 2 koder som jeg kunne skrive inn for å få "currency multiplier" til online i UC2, får ikke koden til å virke, ingen av dem. Noen som har peil? edit: leif Endret 14. oktober 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Candey Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det var kø ja! Glad jeg fikk bestemor for å hente det, mens jeg var på skolen Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hm... Jeg skal ta turen ned i sentrum nå etter å ha spist litt lønsj, tenker jeg... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har hentet min limited edtion, men jeg anbefaler alle som ahr forhåndsbestilt om å hente det i dag! Du kan velge mellom å få Limited edition eller vanlig utgave, men det er begrenset antall limited edition (Sier seg selv...) Noen butikker har også fått inn færre spill enn det antall som har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette er bedre enn jeg trodde det skulle være til og med. Tar en liten matpause nå, men faen så jævlig jævlig bra. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 meget bra spill......men MP delen kommer jeg ihvertfall til å bli lei fort. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hentet min i dag på Gamestop i Kongsberg. Ingen kø der gitt. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nyter spillet så langt (chapter 5), men har et lite spm .. Jeg har ingen rumble funksjon? Har Dualshock 3, må det enables for at det skal riste? :S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Vel, først og fremst må rumble være på i PS3 menyen. Også sjekk at det også er der når du holder inn PS button in game på Controller Settings -- "Vibration Function: On" Endret 14. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 EDGE gir spillet 9/10 - bra karakter til dem å være. Ellers må jeg bare legge til at dette spillet er rett og slett fantastisk. Er ca. halveis nå, må ta en liten matpause. Humoren og dialogen er utrolig morsom, og grafikken, animasjonene gjør alle andre spill til skamme. Rett og slett årets spill for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 EDGE gir spillet 9/10 - bra karakter til dem å være. Ellers må jeg bare legge til at dette spillet er rett og slett fantastisk. Er ca. halveis nå, må ta en liten matpause. Humoren og dialogen er utrolig morsom, og grafikken, animasjonene gjør alle andre spill til skamme. Rett og slett årets spill for min del. Litt tidlig å si, ettersom det kommer veldig mange andre gode spill i år? Joda, jeg er bare på chapter 4, utforsker og koser meg. Får ikke den koden jeg fikk av gamestop til å fungere, sinnsykt irriterende. Skal visstnok få dobbelt så mye penger elns når jeg spiller MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå