Niks Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hvis jeg kjøper det i dag fra lefdal, hvor lang tid vil det ta før jeg har det? EDIT: Bare glem det, fant det ut. Nytt spørsmål. Noen som vet om noen fysiske butikker i Oslo sentrum som vil selge Uncharted 2 Limited Edition? Endret 13. oktober 2009 av Niks Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis jeg kjøper det i dag fra lefdal, hvor lang tid vil det ta før jeg har det? EDIT: Bare glem det, fant det ut. Nytt spørsmål. Noen som vet om noen fysiske butikker i Oslo sentrum som vil selge Uncharted 2 Limited Edition? Gamestop Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 En norsk fyr har vært med å laget spillet! Er et fint bevis på at man kan jobbe med spill selv om man er norsk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 En norsk fyr har vært med å laget spillet!Er et fint bevis på at man kan jobbe med spill selv om man er norsk Er det en Xbox 360-kontroll han holder der? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Var vel en hvit DS3 med usb-kabel plugget inn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da bruker han hvertfall realtrigger. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da bruker han hvertfall realtrigger. Er det så rart da? Realtriggers er jo geniale! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ahh, da har oppladningen begynt. Uncharted rundes i kveld, etter innkjøp av ny tv (kompis som har kjøpt riktig nok), samt anskaffelse av alt det våre kresne ganer måtte ønske for i kveld og hele morgendagen Dette blir heeelt alright ! Edit: Leif Endret 13. oktober 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ahh, da har oppladningen begynt. Uncharted rundes i kveld, etter innkjøp av ny tv (kompis som har kjøpt riktig nok), samt anskaffelse av alt det våre kresne ganer måtte ønske for i kveld og hele morgendagen Dette blir heeelt alright ! Edit: Leif Høres bra ut! Synd jeg må vente til i morgen før jeg får det :| Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Har fått spillet, men har ikke tid tyil å spille.. Det er crap det! Endret 13. oktober 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har fått spillet, men har ikke tid tyil å spille.. Det er crap det! Stakkars deg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Dete spørsmålet har sikkert blitt spurt før, men må man ha spilt eneren hvis man skal skjønne toeren? ;o Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nja, en del personer fra Uncharted 1 dukker opp, og spillet antar at du allerede kjenner til disse og forholdet de har med Drake. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg tror det vil gå helt greit i og med at det vel ikke er så mange av personene/karakterene som kommer fra eneren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Historiemessig trenger man ikke å ha spilt Drak's Fortuen, men syntes man burde spillet det uansett da det er et fantastisk spill Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Noen som vet hvor mange timer man ca bruker på spillet ? EDIT: Mener selvfølgelig singleplayer Endret 13. oktober 2009 av Snoft Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Noen som vet hvor mange timer man ca bruker på spillet ? Så mange timer man vil! Det er en online del i dette spillet som skal være jævlig bra! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ut i fra det jeg har lest på nettet kan det ta alt fra ca. 9 - 12 timer. Prøver du å finne flest mulig skatter underveis, vil det fort gå ekstra tid med store områder å utforske. Skattene er ekstra godt gjemt denne gangen. Du bruker selvsagt også lengre tid dersom du velger en større vanskelighetsgrad. Har kommet til kapittel 7, spiller på "Hard" og har vel brukt ca. 3,5 time. Jeg er den som liker å utforske områdene underveis. Endret 13. oktober 2009 av praystation Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) En norsk fyr har vært med å laget spillet!Er et fint bevis på at man kan jobbe med spill selv om man er norsk Han var for øvrig med og laget Uncharted: Drakes Fortune og Jak and Daxter spillene også. Endret 13. oktober 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå