thomassit0 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis noen har en betakey til overs så sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Hvis noen har en betakey til overs så sier jeg ikke nei takk Ikke jeg heller!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Du får key til Multiplayer-betaen bare med og ha vanlig konto på IGN, ikke betalingskonto. Så gå til Ign.com, lag vanlig konto, gå til fileplanet og få deg en lekker key. Jeg betaler ikke og fikk key nå i sted. Endret 15. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De var tomme for vanlige keys som var gratis nå trur jeg. Jeg bare betalte, like greit. Billig var det også. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har fått testet multiplayer-betan og dette må være noe av det råeste jeg har spilt. Jeg har sett utallige videoer og trodde jeg visste hvordan spillet var, men da jeg startet den første brettet ble jeg slått i bakken av det audiovisuelle. Naughty Dog har virkelig overgått Uncharted x 3. Spillmessig fungerer alt perfekt. Masse våpen, du kan klare i bygninger, cover, blindfire, kaste gassbeholdere, redde medspillere, sloss, skyte mens du henger, veldig god AI, enkel meny, kjøpe oppgraderinger for poeng, coop.....jeg kan bare fortsette og fortsette. Eneste minuset er at matchmakingen kan ta litt tid. Og dette er kun en multiplayer demo?? Jeg er ikke i tvil om at singelplayer delen vil overgå dette med en fantastisk historie i tillegg. Game of the year??? JA!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Tar også gjerne imot beta key. Alle var delt ut på ign når jeg prøvde i går kveld. Når blir mp-betaen åpen for alle? Endret 16. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Det må vel bli veldig upraktisk å drasse på? Endret 16. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja det var et latterlig våpen. Pløyde ned 5 stykker på 1/10 av ammoen i våpenet, helt latterlig. Like bra på avstand som close også! ;F Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Digger granat-kastern, artig hvis de løper sammen hele gjengen:D Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette er sykt. Hvis noen har en beta key! ... Jeg forsvinner ikke Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noen som gidder å poste link til der de deler ut beta-key på FilePlanet/IGN ?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://ps3.ign.com/articles/102/1024703p1.html Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Synes spillet er bra, men folk tåler latterlig mye. Og er det mulig å i det hele tatt få headshots? Tar jo 1 clip å drepe folk fra kort avstand. Ellers så er spillet artig, og gleder meg sånn halveis til det kommer ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Headshot går fint, men litt trening må til:) Spillet er dritartig, for min sin del så blir dette et av årets mp-spill for min sin del. Er litt orginalt mp-delen også, er det noen som har klart og henge på en kant og dra en person over kanten? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 To (egentlig ett) interessante intervjuer Det blir blant annet nevnt at hvis man har en Uncharted save på PS3en så starter man med 20 000 dollar i spillet, til å locke opp div. stuff, og man har 80 000 hvis man har rundet det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 To (egentlig ett) interessante intervjuer Det blir blant annet nevnt at hvis man har en Uncharted save på PS3en så starter man med 20 000 dollar i spillet, til å locke opp div. stuff, og man har 80 000 hvis man har rundet det. Rundet som i gått gjennom hele handlinga, eller rundet som i gjennomført på det aller vanskeligste? Håper på det første Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tror han fyren sa finsihed the game i klippet Håper det er noen bonus til oss som har fått platinum Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Tror han fyren sa finsihed the game i klippet Håper det er noen bonus til oss som har fått platinum Det håper ikke jeg Jeg fikk aldri tid til det da jeg lånte de av deg EDIT: Innlegg nr 1336, neste blir 1337 Endret 17. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 En til fra sp-delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå