Noiz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Veldig dyrt eljøp og andre butikker skulle ha dette spilet da.599 nekter eg og betale. Elkjop har limited edition til 599 billigeste eg har sett. Noen som har fått beskjed på om spillet er sendt fra lefdal eller elkjøp? min er sendt fra elkjop Endret 12. oktober 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bestilte fra Gamezone jeg også, så da blir det Uncharted 2 gaming i morgen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 håper det blir gaming på meg og imåro, elkjøp har lager i svergie. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som vet om de vil ha limited edition til salgs i morgen på platekompaniet, eller om de vil ha limited edition i det hele tatt? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Utslippsdatoen her er jo egentlig 14. men kan jo hende man får kjøpt det dagen før hvis du er heldig. Har ingen anelse om de har Limited Edition på platekompaniet. Hvis de ikke har det i nettbutikken er det vel liten sjanse for at de har det i dete hele tatt kanskje? Selv om jeg har jævlig lyst på spillet nå så er jeg fornøyd så lenge jeg får det til helga. Blir konge og sitte i lenge i strekk og suge til seg historien Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Veldig dyrt eljøp og andre butikker skulle ha dette spilet da.599 nekter eg og betale. Les litt tilbake i tråden å se hva andre har gjort for å få det billigere Noen som har fått beskjed på om spillet er sendt fra lefdal eller elkjøp? Yeey Har fått bekreftelse fra lefdal nå! Dette blir digg EDIT: Spillverkets anmeldelse! 9/10 Endret 12. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Da får vel jeg spillet i posten innen 1-3 dager da Har så lyst til å se gameplayvideoer på youtube fra folk som allerede har fått spillet, men vil ikke se noe av historien Nei, nå klør det i finga. Noen som er med på litt MP trial etterpå? EDIT: Har de stengt demo-serverne? Sjekka nå og de har stengt betaen Endret 12. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Endelig! Der sendte lefdal LE til meg! Kan ikke vente til i morgen Endret 12. oktober 2009 av Norsk Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Endelig! Der sendte lefdal LE til meg! Kan ikke vente til i morgen hvis de har sendt så sent på dagen så blir det det samme som å sende i morgen....dvs du vil da få spillet på onsdag? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er mulig at det tar dem en stund å få sendt ut leveringsvarselet Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Endelig! Der sendte lefdal LE til meg! Kan ikke vente til i morgen hvis de har sendt så sent på dagen så blir det det samme som å sende i morgen....dvs du vil da få spillet på onsdag? Jeg fikk eposten 1time før jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
Candey Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Klør helt sinnsykt i fingrene hos meg og Sindre! Men skal klare å la være! Var på Gamestop i dag og snakket med de om forhåndsbestillingen av Uncharted 2. Jeg og 13 andre har forhåndsbestilt der sa de, og de kom til å få inn 12 limited edition. Så jeg skipper første time til onsdag for å få tak i limited edition. Hadde vært veldig kjipt å komme etter skolen og se de ikke har mer igjen av limited edition utgaven. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Åhh, gleder meg. Synd jeg ikke får penger før den 15., så jeg må vente litt Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det noen som fikk det i dag da? Del deres meninger om spillet så fort som mulig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du tror folk dropper skolen altså? Høhø. Eventuelt jobb. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kunne jo hende noen har høstferie denne uken Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kunne jo hende noen har høstferie denne uken Eller ikke har jobb. ^^ Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gjett hva som kom i posten i dag Platekompaniet skuffer aldri Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gjett hva som kom i posten i dag Platekompaniet skuffer aldri Jævlig heldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå