Noiz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 på elkjøp står det 16.10 Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Takker for alle tips. Får håpe single player mode vil gi meg nødvendig kontroll over siktinga. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gleder meg til å prøve singel player, men jeg har en følelse av jeg kommer til å gå til innkjøp av SplitFish Dual SFX Frag Pro en gang i fremtiden (dersom Splitfish får ordnet kompatibiliteten). Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 WTF? Da jeg forhåndsbestillte sto det at det kom 9. oktober, men fant står på wikipedia og deres nettisde at det ikke kommer før 16. oktober! Wææ! Skulle jo komme i dag så jeg har en uke singleplayer-delen før Brutal Legend! -.- Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 På listen min står det 14. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 For og bare klarere: Uncharted 2 har release 14 Dette er bekreftet av Nordisk film. Release USA 13 og Release 15 Japan Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eg veit det, eg berre seier at elkjøp har den 16.10 på lsita Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Endret bestilling på gamezone fra normal til collector's Kosta bare 50,- mer. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Endret bestilling på gamezone fra normal til collector's Kosta bare 50,- mer. Gleder meg stort! Er Collectors og limited edition det samme? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Endret bestilling på gamezone fra normal til collector's Kosta bare 50,- mer. Gleder meg stort! Er Collectors og limited edition det samme? Heter vel limited collector's edition tror jeg Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Og når man bytter inn to spill+1 kr, for Limited Edition versjonen! Jeg betalte tilsammen 179,- for Uncharted 2 limitededition. (89kr +89kr,+1kr) Kjøpte brukte spill fra england, så uncharted 2 og Ratchet and Clank Future: A Crack in Time kom på 118kr pr stk Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser dere diskuterer lanseringsdato. vgp sendte uc i natt, men siden det går mot helg tar det nok en del dager. Vet dere forresten hvor mange runder man må fullføre på samarbeidsmodusen for å få alle poengene? dævva rett før slutten av 10. istad Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har spilt litt multiplayer demo og blir jo drept med engang omtrent. Finnes det ikke noen auto-aim som nybegynnere kan bruke? Aimbot?!? Det er jo juks!!! Auto-aim != aimbot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ser dere diskuterer lanseringsdato. vgp sendte uc i natt, men siden det går mot helg tar det nok en del dager. Vet dere forresten hvor mange runder man må fullføre på samarbeidsmodusen for å få alle poengene? dævva rett før slutten av 10. istad /brag JFGI Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Grunnen til at det på sidene til elkjøp og lefdal står 12 er fordi de sender spillet da slik at en har spillet i postkassen på realase. Det tar cirka to dager å sende spillet og det betyr at de får spillet inn på lageret på mandag og sender samme dag slik at dere som har bestilt derifra har det den 14 som er realasedagen, den dagen spillet kan kjøpes i butikken. Om dere bruker øynene deres på sidene til lefdal står det "Forventet på lager", altså dagen de (nettbutikken) får spillet inn på lager, og må ikke kombineres med dagen som den fysiske butikken får spillet inn/selger det. EDIT: Ja det står den 16 på begge sidenes nettside, men ifølge den nyeste reklamen fra lefdal står det at om en forhåndsbestiller et spill får man det på realasedagen, så ikke bli overasket om spillet sendes mandag. Og for de som ikke har fått spillet innen onsdag kan en gå rettens vei og saksøke dem for brudd på kontrakt Endret 10. oktober 2009 av FVL Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Elkjøp sendte på Fredag ganske sikker på at eg har det på 14 no, hadde ikkje lest igjenom mailen før no, og det blei sendt på fredag Endret 11. oktober 2009 av Noiz Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fikk du mail om at de sendte spillet? Fikk aldri noe slikt fra Lefdal, så de sender sikkert på mandag. Faen da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så lenge jeg får spillet innen fredag så er jeg fornøyd. Kommer ikke til å være mange timer ute av huset neste helg Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Elkjøp sendte på Fredag ganske sikker på at eg har det på 14 no, hadde ikkje lest igjenom mailen før no, og det blei sendt på fredag ja eg fikk mail om at det var sendt, men elkjop har lager i sverige so dei må nok sende litt tidligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå