praystation Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Til dere som synes at ventetiden blir lang, test denne flash-versjonen av spillet som oppvarming Hvis det ikke er nok finner dere her noen veldig interessante videoer som tar for seg "Making of Uncharted 2" Dette er noen av de samme videoene som kan låses opp i spillet Endret 3. oktober 2009 av praystation Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis man forhåndsbestiller Limited Edition, får man en kode med multiplier for pengene på online modus da? Eller er det bare på den vanlige? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Flotte linker praystation! Førstepost er oppdatert med alle(?) linkene som har blitt postet her. Endret 3. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis man forhåndsbestiller Limited Edition, får man en kode med multiplier for pengene på online modus da? Eller er det bare på den vanlige? Du trenger ingen kode lenger, for å spille multiplayer online. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis man forhåndsbestiller Limited Edition, får man en kode med multiplier for pengene på online modus da? Eller er det bare på den vanlige? Du trenger ingen kode lenger, for å spille multiplayer online. Er ikke det han spør om Jeg regner med at du får med denne koden du snakker om i begge utgavene, isåfall kun i Limited Edition, tviler på at de legger noe ved i kun den vanlig utgaven og ikke LE Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Men det står ingenting om koden på LE, eller på noen butikker, men på f.eks spaceworld står dette: I tillegg vil man motta en kode som gjør at du får en raskere beholdning av penger (for online spill). http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?21719 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Testet demoen nå. Dæven så vanskelig det var å styre. Blir drept før jeg har klart å sikte meg inn på noen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var Uncharted spilt gjennom på dødsvanskelig and I'm ready for Uncharted 2! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Detter har muligens blitt spurt om føre men. Blir online karakteren din sletta som du nå kan spille på close beta? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva slags game type spiller dere? Finner ingen folk her :S Lenke til kommentar
jatta Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 spiller vanlig death match Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Spiller alt mulig rart, ender alltid opp med å finne et game etter maks 5-6 min. Man mister alt man har fått online i demoen når fullversjonen kommer, men som nevnt tidligere så får de som har en game save med Drake's Fortune 20000$ ekstra til å unlocke ting i mp, og de som har rundet på det vanskligste får 80000$ Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 I det intervjuet hvor det med pengebonus fra Uncharted 1 så nevnes det vel kun at hvis man runder det så får man 80k, ikke hvis man tar det på Crushing. 80k er uansett ganske lite, får jo ganske mye per match Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har problemer med matchmaking. Hadde det i closed beta også, men PSN funker helt fint med andre spill. Bør jeg sjekke nettverket mitt eller er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har aldri hatt problemer med MP demoen, har gått helt fint for meg fra closed til senest for en time siden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Andre som får Connection Error midt i en deathmatch? Også evt. at det står "You were kicked from the game". Har skjedd 3-4 ganger i dag, og har bare spilt 8-9 kamper. Gjør jo ikke noe teamkill eller noe så kan ikke være det. Har jo NAT Type 2 og andre spill som FIFA 10 går jo helt fint... kjent problem eller? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://kotaku.com/5375105/some-people-were-given-uncharted-2 Aww, noen ganger absolutt hater jeg å bo i Europa. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://kotaku.com/5375105/some-people-were-given-uncharted-2 Aww, noen ganger absolutt hater jeg å bo i Europa. Sykt at de faktisk gir spillet bort. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://kotaku.com/5375105/some-people-were-given-uncharted-2 Aww, noen ganger absolutt hater jeg å bo i Europa. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kjøpte spillet i dag, satser på at det blir levert på utgivelsesdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå