Skogslik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Finner ingen her heller, stod og leita i 30 min i går, ingenting. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor har folk forhåndsbestillt spillet? Ser det koster rundt 400 på Play. Jeg forhåndsbestilte spillet på lefdal.com, til en pris av 599 og dette var da limited editon. Det er også samme pris på den vanlige versjonen på nettbutikker som absoluttspill.no og elkjop.no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor har folk forhåndsbestillt spillet? Ser det koster rundt 400 på Play. Jeg forhåndsbestilte spillet på lefdal.com, til en pris av 599 og dette var da limited editon. Det er også samme pris på den vanlige versjonen på nettbutikker som absoluttspill.no og elkjop.no Jeg bestilte også Limited Edition fra Lefdal Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ikke ann å kjøpe limited edition, kan bare vinne den. Sorry folkens, der ble dere lurt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Sorry bandreas, men du har faktisk feil Denne har Lefdal: http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...limited-edition Detter er en super limited edition som kun går an og vinne: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175920 Endret 2. oktober 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Går ikke ann å kjøpe limited edition, kan bare vinne den. Sorry folkens, der ble dere lurt Hvordan kan du påstå det uten noen kilde? Både Lefdal og Elkjøp selger Limited edition... EDIT: Jeg har lyst på super limited edition Endret 2. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er på kap. 13, "Sanctuary?" på ener'n nå. Kult spill, skikkelig engasjerende! Herlige cut-scenes og flott grafikk, men irriterer meg litt over spawnpoints og hvordan det renner inn folk til tider.. Nr.2 blir knall! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Beklager, tenkte da på "super limited-edition". Hva er limited edition med en version man kan bestille fra x antall steder? Hvis jeg forstod det riktig innehold den "vanlig limited edition" 2 våpen ingame og noe mer inngame. Anerkjenner ikke det som limited edition akkurat, må være spesielt cover! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Steel cover, 2 postkort, 2 gullvåpen og et par extra mulitplayer skins. Endret 3. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hvor har folk forhåndsbestillt spillet? Ser det koster rundt 400 på Play. Jeg forhåndsbestilte spillet på lefdal.com, til en pris av 599 og dette var da limited editon. Det er også samme pris på den vanlige versjonen på nettbutikker som absoluttspill.no og elkjop.no Vurderer ikke å sjekke litt rundt før du gir 599,-kr for et spill da! ? Jeg har forhåndsbestilt på gamestop, Limited edition og jeg har betalt totalt. (89+89+1 = 179kr)Byttet inn to billig spill og betalte ei krone. Dette er versjonen med jalla steelcover, våpen +++, og ikke den med kniven. Endret 3. oktober 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 GT sin anmeldelse God karakter, men spoilet litt for min del. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Må si at Uncharted 2 ser utrolig bra ut. Historie, musikk, grafikk, stemmen.. , ALT ser sinnsykt bra ut. Det perfekte spill. 2 uker igjen! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 GT sin anmeldelse God karakter, men spoilet litt for min del. Enig, de trengte ikke spolie så mye. Hvorfor fikk design 8.9? Når det er "det beste grafikken på et konsoll spill de har sett". Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor har folk forhåndsbestillt spillet? Ser det koster rundt 400 på Play. Jeg forhåndsbestilte spillet på lefdal.com, til en pris av 599 og dette var da limited editon. Det er også samme pris på den vanlige versjonen på nettbutikker som absoluttspill.no og elkjop.no Vurderer ikke å sjekke litt rundt før du gir 599,-kr for et spill da! ? Jeg har forhåndsbestilt på gamestop, Limited edition og jeg har betalt totalt. (89+89+1 = 179kr)Byttet inn to billig spill og betalte ei krone. Dette er versjonen med jalla steelcover, våpen +++, og ikke den med kniven. Joda, dette sjekket ejg også ut, men de holder ikke av limited edition for deg på realasedagen, slik at det ikker er sikkerthet for at du får den, derfor droppet jeg det tilbudet. Angående den versjonen med kniven er dette "Fortune Hunter Edition" og kan kun vinnes i USA Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 GT sin anmeldelse God karakter, men spoilet litt for min del. Enig, de trengte ikke spolie så mye. Hvorfor fikk design 8.9? Når det er "det beste grafikken på et konsoll spill de har sett". Design er vell ikke bare grafikk? Banedesign osv da? Hva går det på? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er en av tingene jeg stusset på. Best graphics ever Best snow best ditt og best datt. Vi gir det 8.9 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Design er ikke grafikk... Performance er grafikk...Det fikk vell 9.8 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Design er ikke grafikk...Performance er grafikk...Det fikk vell 9.8 ahh ofcourse Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Man får la være å lese andmeldelser hvis de spoiler da.. 22- showdown, må si at det er rimelig vanskelig nå. Epic spill, gleder meg bare mer og mer til å sette tenna i nr 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå