Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Snip*

Personlig var jeg litt misfornøyd med Drake's Fortune, og ønsket egentlig at ND gikk tilbake til Jak & Daxter. Men dette spillet har fått meg til å skifte mening, og gleder meg bare til Uncharted 3 nå.

Snip*

 

ND har sagt at neste prosjekt ikke blir Uncharted. På en måte håper jeg de gjør det slik, for da forblir Uncharted et spill blandt de aller beste. Men igjen hadde det vært sykt digg med en 3'er som kunne omhandlet gamle vikingskatter :D'

 

Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det :rofl:

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det :rofl:

 

Hehe lo godt selv, han sier "it'll NEVER work.... oh you did it" tror jeg lulz :) Moro når man dauer og Tenzin jamrer et eller annet på jallaspråket sitt også :) Les nøye gjennom boka hans også mye moro der, blant annet scare'o meter

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Ja, vet jeg burde spilt eneren, men klarer nesten ikke å spille forjengere av spill når det nyeste allerede er ute :hmm:

 

Kjøp Drake's Fortune først, mye bedre å runde det minst en gang først.

- Trenger du det? Nei

-Forstår man litt mer av Among Thieves da? Ja

-Går man glipp av flere morosmmheter i AT da? JA!

Jeg lo godt av last years model :D Jeg følte det kilte i kroppen min når han møtte dem.

Lenke til kommentar
Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game?

Fungerer fint her, har dog bare spilt 2 kamper.. Spilte også noe beta, heller ingen problem der. Har noe problemer med source spill online, så har ikke en fantastisk router.

 

Når du tester internett tilkobling i XMB, hva sier den på NAT-type og UPNP?

Det står UPnP- Not available

NAT Type- Type 2

Bump

Lenke til kommentar
Er det noen som har no suksee med multiplayer? Alle kampene jeg har spillt så kommer det etter 3-4 min, connection error, you where kicked from the game?

Fungerer fint her, har dog bare spilt 2 kamper.. Spilte også noe beta, heller ingen problem der. Har noe problemer med source spill online, så har ikke en fantastisk router.

 

Når du tester internett tilkobling i XMB, hva sier den på NAT-type og UPNP?

Det står UPnP- Not available

NAT Type- Type 2

Bump

Står akkurat det samme her hos meg.

 

 

I Tyrkia

 

-Flynn: There's a guy above you, there's a guy above you!

 

Nathan dukker opp over kanten og drar fienden ut over kanten av stupet

 

-Flynn: There's a guy below you, there's a guy below you...

 

Haha! :)

men ja, lo godt selv:) Lo godt av sluttscenen, episk! Begynte nettopp på hard igjen, etter at jeg tukla til vansklighets graden. :s

 

 

 

"On a scale of 1-10, how scared were you that i was going to die?"

"A four"

osv. osv. Clowns :p

 

"Great! The power's out, girl's trapped. I swear to God if there's a zombie around the next corner.."

 

"Shame you have to sit on something so beautiful"

 

"Hey look Flynn, a statue of your mom"

 

 

Endret av MamboJambo
Lenke til kommentar
I Tyrkia

 

-Flynn: There's a guy above you, there's a guy above you!

 

Nathan dukker opp over kanten og drar fienden ut over kanten av stupet

 

-Flynn: There's a guy below you, there's a guy below you...

 

Haha! :)

 

Det var sånn det var, ja..! Jeg begynte jo med en gang å speide etter en person under meg, men så, 2 sekunder etterpå, gikk det opp et lys. Humor! Fantastisk spill!

Endret av mortensol
Lenke til kommentar
Ja, vet jeg burde spilt eneren, men klarer nesten ikke å spille forjengere av spill når det nyeste allerede er ute :hmm:

 

Kjøp Drake's Fortune først, mye bedre å runde det minst en gang først.

- Trenger du det? Nei

-Forstår man litt mer av Among Thieves da? Ja

-Går man glipp av flere morosmmheter i AT da? JA!

 

Har fått låne Uncharted Drake's Fortune av en kompis nå, så kommer til å spille igjennom det nå før jeg skaffer meg 2'ern, har bursdag snart så då blir det innkjøp :D

Lenke til kommentar
Snip*

Personlig var jeg litt misfornøyd med Drake's Fortune, og ønsket egentlig at ND gikk tilbake til Jak & Daxter. Men dette spillet har fått meg til å skifte mening, og gleder meg bare til Uncharted 3 nå.

Snip*

 

ND har sagt at neste prosjekt ikke blir Uncharted. På en måte håper jeg de gjør det slik, for da forblir Uncharted et spill blandt de aller beste. Men igjen hadde det vært sykt digg med en 3'er som kunne omhandlet gamle vikingskatter :D'

 

Edit: Snart ferdig på crushing nå, og må si jeg har ledd hver gang man er med Tenzin inn i hula og han skal hive opp det første tauet: "Yeah, good luck pal. It's nearly impossible to get tha... ohh you did it." Eller noe i den duren. Er så bra laga akkurat det :rofl:

 

Jeg skulle likt å sett Uncharted 3 i Roma :D Digger den byen! Jeg tror Uncharted kunne passa inn godt der med tanke på alle de historiske tingene i byen. Siste boss i Coloseum osv :dribble:

 

Dette spillet er AWESOME! (Jeg overdriver ikke engang, selv med stor farga skrift :p)

 

EDIT: Bra du tar deg tiden til å spille igjennom eneren. Det er verdt det!

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Er på 80 %, og det var neimen ikke lett å legge fra seg spillet for å gjøre mattelekser nå :p Har bare funnet 30 skatter på egenhånd så langt.

 

Kunne jo lagd en 3er der historien tar utgangspunkt i Egypt og pyramidene, og noe med at Napoelon var der så det blir noe lignende de to som er fra før av :p

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...