Hasda Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei! I dag fikk jeg tilbake pcen min fra reperasjon hvor de har byttet heatsink. Da jeg skrudde på pcen min før i dag merket jeg at det var noe gale med skjermen. Skjermen var grønn preget og en kunne se at det var "bølger" av grønt i skjermen, dette gjorde at skrivebordet blir veldig grønt preget, samme gjelder når jeg surfer på nett, da blir liksom sidene grønne på en måte. Er litt vanskelig og forklare, men hvis noen skjønner noe av dette setter jeg stor pris på hjelp. Er en HP bærbar pc forresten. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det kan jo virke som de bare har bytta ei kjøleribbe og ikke startet maskinen igjen før de sendte den til deg. Etter slike endringer så skal de vel sjekke at maskina oppfører seg normalt ser umiddelbart ut som en feil av service-folka hos HP. Mulig at skjermkortet er iferd med å ta kvelden. Hvis den ikke hadde problem med skjermkortet før reparasjon, hva var grunnen til at du sendte den til HP i første omgang - var det pga. høy temperatur, ustabilitet e.l.? Skriv gjerne ned modellbetegnelsen også, og er det en ny maskin? Lenke til kommentar
Hasda Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Grunnen til at jeg sendte den til reparasjon var fordi viften bråkte noe enormt hele tiden og det ble rimelig irriterende i lengden. Så det de gjorde vare å bytte heatsinken som var defekt. Fikk beskjed om at de hadde testa maskinen etter reparasjonen og alt var ok. Hadde ikke noe problem med skjermkortet før jeg sendte den på reparasjons, men hadde problemer med det for noen måneder siden. Da ble det overopphetet og jeg sendte den inn til reperasjon og fikk det fikset, etter det har jeg ikke hatt noe problem med det før nå etter den siste reparasjonen. Det er en Hp Pavilion dv9500 Notebook PC. Den er litt over 1 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå