funkweb Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har 2 skjermer her som jeg gjerne vil koble til skjermkortet mitt. Jeg har Geforce2MX400. Ville det ha vært lurt av meg og kjøpe en sånn splitter til 2 skjermer, eller rett og slett kjøpe nytt skjermkort som kan kobles til 2 skjermer. Noen her som har erfaringer med dette ? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vanskelig å svare på når du ikke gir oss noe info om hva du skal bruke skjermene til da.. er det utvidet skrivebord, Skjer/tv eller skal du gjøre endel krevende oppgaver? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 vanskelig å svare på når du ikke gir oss noe info om hva du skal bruke skjermene til da.. er det utvidet skrivebord, Skjer/tv eller skal du gjøre endel krevende oppgaver? Jeg beklager at jeg ikke ga nok info. Jeg vil ha 2 skjermer for å kunne jobbe med den ene skjermen og se resultatet på den andre skjermen. Slik at jeg slipper å veksle mellom programmene på den ene skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå