gwh Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Er i markedet for ny telefon, og sliter litt med å bestemme meg. Hadde en periode tenkt meg Hero, men ser nå at Tattoo kommer om en måneds tid. Ut fra spec'ene jeg har lest ser største forskjellen ut til å være skjermen. Sitter med en e51 fra jobben nå, og det er greit at den syncer mot outlook o.l. Er det en telefon som er vedt å vente på? Tattoo Endret 14. september 2009 av gwh Lenke til kommentar
gunna Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mindre skjerm men FM-radio ser det ut som. Men er det bare meg som ikke bryr seg om at Hero ikke har radio? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er veldig i tvil jeg også. Radio er faktisk noe jeg bruker av og til. Nå finnes det jo podkast av alt som går på NRK Radio. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som har en sammenligning mellom Tattoo, Hero og Magic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå