reitsma Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte en Pinnacle Soundbridge internetradio, funker bra med internet men har problemer å koble den opp mot windows media player 11. Media player finner internetradio og jeg kan søke for musikk på datamaskin men den finner ikke musikk jeg legger til i'playlist' -beskjed at playlist er tom- heller ikke i mediabiblioteket (finner kun musik som kom standard med mediaplayer). Noe som vet?? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte en Pinnacle Soundbridge internetradio, funker bra med internet men har problemer å koble den opp mot windows media player 11. Media player finner internetradio og jeg kan søke for musikk på datamaskin men den finner ikke musikk jeg legger til i'playlist' -beskjed at playlist er tom- heller ikke i mediabiblioteket (finner kun musik som kom standard med mediaplayer). Noe som vet?? Jeg har problemer med å lese den siste paragrafen/setningen din. Komma og punktum er fine tegn =) Ang. problemet ditt: Er det "Now Playing"-spillelisten du bruker? Har WMP musikken din i biblioteket? Lenke til kommentar
reitsma Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte en Pinnacle Soundbridge internetradio, funker bra med internet men har problemer å koble den opp mot windows media player 11. Media player finner internetradio og jeg kan søke for musikk på datamaskin men den finner ikke musikk jeg legger til i'playlist' -beskjed at playlist er tom- heller ikke i mediabiblioteket (finner kun musik som kom standard med mediaplayer). Noe som vet?? Jeg har problemer med å lese den siste paragrafen/setningen din. Komma og punktum er fine tegn =) Ang. problemet ditt: Er det "Now Playing"-spillelisten du bruker? Har WMP musikken din i biblioteket? Spiller i 'now playing' og jeg har ca. 1000 sang i biblioteket. Soundbridge finner altså min datamaskin og spilleliste jeg har laget, desverre gir den melding at spilleliste er tom. L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå