Mathiasman Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Har nå fått Canal Digital i hus, og må ha ny router. Hva bør jeg se etter da? Er en 500 kroners-router like god til hvermannsbruk som en 1000 kroners-router? Har noen konkrete anbefalinger? Må så klart ha støtte for WLAN. :-) Mvh Mathias Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Har nå fått Canal Digital i hus, og må ha ny router. Hva bør jeg se etter da? Er en 500 kroners-router like god til hvermannsbruk som en 1000 kroners-router? Har noen konkrete anbefalinger? Må så klart ha støtte for WLAN. :-) Mvh Mathias Har du noen krav? Hvis ikke kan du velge nesten hva som helst. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Om den skal ha wireless? Gigabit porter? En linje inn regner jeg med. Du trenger ikke en med innebygget adsl.Men bytter du til adsl igjen må du ha en ny router med adsl, eller bruke den du får i posten. Dette er det beste i billigklassen. Jeg kjøpte denne men kun pga 2 linjer inn osv. 1300 er ikke superbillig, men før du velger en annen så sjekk firmwaren og mulighetene til å endre alt du vil selv. Endret 15. september 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå