godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har kjøpt den STORE CPU-vifta, Volcano 11. Den bråker noe ***** Det er med en skruknapp bakpå som jeg kan skru ned hastigheten, men det blir ikke akkurat lydløst... Hvis jeg skulle ha målt ville det kanskje kommet på 30-40 db. SINNSYKT! Jeg har teipet fast sensoren på undersiden av CPU-plass som det er bilde av. Skal det bråke så veldig? Kjører med Abit NF7-S 2.0 AMD XP+2400 2.0 ghz Har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har kjøpt den STORE CPU-vifta, Volcano 11. Den bråker noe ***** Det er med en skruknapp bakpå som jeg kan skru ned hastigheten, men det blir ikke akkurat lydløst... Hvis jeg skulle ha målt ville det kanskje kommet på 30-40 db. SINNSYKT! Jeg har teipet fast sensoren på undersiden av CPU-plass som det er bilde av. Skal det bråke så veldig? Kjører med Abit NF7-S 2.0 AMD XP+2400 2.0 ghz Har jeg gjort noe feil? skal ikke den ligge på 17 db?? du må jo ha gjort noe feil hvis den bråker så jæv** Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har ikke gjort noe, jeg kan faktisk få lydnivået ned mot 0db (da er den lange kabelen som går ut fra strømforsyninga dradd ut, kalles strømkabel) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har ikke gjort noe, jeg kan faktisk få lydnivået ned mot 0db (da er den lange kabelen som går ut fra strømforsyninga dradd ut, kalles strømkabel) I ocshoot sin test (som etter min menig er MYE bedre enn hw.no sin), sier de at vifta gikk på fult styrke uansett når de brukte sensoren Hw.no sin test går nesten bare på utseende Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har ikke gjort noe, jeg kan faktisk få lydnivået ned mot 0db (da er den lange kabelen som går ut fra strømforsyninga dradd ut, kalles strømkabel) [off topic] når kainn e kåmm å sjå på deinn Pc'n din? [/off topic] Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har ikke gjort noe, jeg kan faktisk få lydnivået ned mot 0db (da er den lange kabelen som går ut fra strømforsyninga dradd ut, kalles strømkabel) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 [off topic] når kainn e kåmm å sjå på deinn Pc'n din? [/off topic] Huff. Finnes det ingen regler mot å skrive sånn lutefisk dialekt? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Huff. Finnes det ingen regler mot å skrive sånn lutefisk dialekt? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Huff. Finnes det ingen regler mot å skrive sånn lutefisk dialekt? de kan ikke noe for det, de er jo fra MEDDAALJN eller.no Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 lutefisk dialekt? D e **** itj nå lutfeskdialækt næi Asyrst: Du kanj kom når du vil men e ska på fotballkamp i kveill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå