Rødøy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei dåkker Skal kjøpe GPS til bilen i prisklassen 1000-1500kr. En ting som er viktig for meg, er at den viser farten. Har sett på flere modeller, men ingen av disse sier noe om de faktisk viser farten din. Har prøv å søke opp bilder å sånt, men der viser kun tom tom gps-er farten (i meget liten størrelse) Noen som vet om noe om dette.. har alle speedometer eller, kun enkelte ? Takker for alle raske svar Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei dåkker Skal kjøpe GPS til bilen i prisklassen 1000-1500kr. En ting som er viktig for meg, er at den viser farten. Har sett på flere modeller, men ingen av disse sier noe om de faktisk viser farten din. Har prøv å søke opp bilder å sånt, men der viser kun tom tom gps-er farten (i meget liten størrelse) Noen som vet om noe om dette.. har alle speedometer eller, kun enkelte ? Takker for alle raske svar Om du kjøper en GPS basert på Windows Mobile kan du legge inn programvare for dette. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis du ønsker større tall så kan du installere ett tilleggsprogram til Tomtom. Se linken å skroll ned på siden å se mulighetene: http://www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan vise hastighet med min gamle Garmin Nuvi 200, speed-o-meter style Ellers så er det mulighet og også installere dette hvis du har en Android telefon med GPS. Testa igår med båten Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har i alle fall aldri sett en mottaker som IKKE kan vise farten din .. Hvordan de viser den, hvor bra osv, er jo noe helt annet. Min Garmin Nuvi feks kan vise et eget skjermbilde med kun div info som fart, tripteller og sånt småtteri. Ser ikke så verst ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå